Rad u advertajzingu najčešće podrazumeva borbu za velike klijente, budžete, surovu konkurenciju između agencija i konstantna nastojanja da budeš konkurentan i da opstaneš na tržištu. Ljudi koji rade u ovoj industriji su navikli na pritisak, kratke rokove i zahtevne klijente. Uspešne advertajzing agencije su one koje, iznova i iznova, uspevaju da izdrže ovu tenziju i da klijentu ponude ono što mu treba. A taj uspeh se, na kraju dana, uvek meri u Excel tabeli – brojem prodatih proizvoda ili usluga klijenta za koga radite.
Ipak, s vremena na vreme, pojave se i oni projekti u kojima vladaju neka potpuno druga merila uspeha. Projekti u okviru kojih ne vrediš onoliko koliko si prodao, već onoliko koliko veruješ u to što radiš.
Ove godine, agencija Orange Studio, realizovala je kampanju za NORBS (Nacionalna organizacija retkih bolesti Srbije). Ova organizacija se već godinama bavi obezbeđivanjem pomoći i podrške pacijentima sa retkim bolestima, među kojima je veliki broj dece. Zadatak je bio da se javnosti skrene pažnja na položaj ljudi sa kojih svi zajedno, previše često, skrećemo pogled.
Prvi korak je bio da se kreira jasna, efektna poruka. Pošto ove ljude ne primećujemo u dovoljnoj meri, rešili smo da poručimo svetu: VREME JE DA IH PRIMETIMO. U drugom koraku, osmislili smo televizijski spot u kome su glavni junaci bili upravo oni koje treba da primetimo – deca koja boluju od retkih bolesti. U realizaciji kampanje, naišli smo na jedno veliko pozitivno iznenađenje. Ne samo agencija Orange Studio, već i veliki broj spoljnih saradnika, stručnih profesionalaca koji žive od advertajzinga i umeju da naplate svoja raznovrsna i teško stečena znanja, oduševljeno su pristali da rade bez nadoknade. Ispostavilo se da i u surovom svetu advertajzinga i te kako postoji humanost, onda kada se ljudi okupe oko važnog cilja. Pokazalo se da i dalje umemo da budemo solidarni, onda kada je to neophodno. Velika je čast biti deo agencije koja prepoznaje potrebu da nekada pomognemo društvu u kome živimo, svesni činjenice da će nam tako svima biti bolje.
Posebno je bila upečatljiva atmosfera na snimanju televizijskog spota. Svaki izlazak na set podrazumeva veliku organizaciju, ali u situaciji u kojoj treba, na suncu i temperaturi od 35 stepeni više sati na snimanju držati decu koja pate od različitih, veoma ozbiljnih zdravstvenih problema, stvari se mogu veoma lako oteti kontroli. Ipak, najjači utisak predstavlja upravo njihova volja da istraju i kada se muče i da, uz pomoć svojih roditelja, deluju kao pravi profesionalci. Njihova životna volja i rešenost da se bore koliko god da im je teško dovoljan je razlog da svi zajedno kažemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO!