Naslovna strana knjige „Pod tuđim suncem“
Imali smo čast da sarađujemo sa Miodragom Mišom Majićem na dizajniranju naslovne strane njegove nove knjige “Pod tuđim suncem*”. Ova knjiga, izdata od strane Vulkan izdavaštva, donosi duboku priču o ljudskoj patnji i nadi, što smo pokušali da prenesemo kroz vizuelni identitet korica.
Naša inspiracija za dizajn potekla je iz same suštine priče, koja se odvija u neizvesnim vodama života. Kroz minimalistički pristup i simboliku, cilj nam je bio da čitaocima prenesemo atmosferu i emocije koje knjiga nosi.
Zahvaljujemo Miodragu Majiću i Vulkanu na poverenju i prilici da budemo deo ovog kreativnog procesa. Radujemo se daljoj saradnji i novim izazovima!
MASKKING
Maskking, svetski poznati brend elektronskih cigareta, postao je naš novi klijent. Za Maskking smo kreirali sveobuhvatnu 360° marketinšku kampanju fokusiranu na njihov novi ukus breskve i grožđa.
Maskking, osnovan 2015. godine, poznat je po svojim kompaktnim i jednostavnim za upotrebu uređajima za vejpovanje koji su osvojili simpatije desetina hiljada korisnika širom sveta.
Naša kampanja je osmišljena da istakne inovativnost i kvalitet Maskking proizvoda, posebno njihov novi osvežavajući ukus koji kombinuje sočnu breskvu i slatko grožđe.
Kroz ovu 360° kampanju, iskoristili smo raznovrsne marketinške kanale kako bismo efikasno promovisali novi Maskking ukus i dodatno ojačali poziciju brenda na tržištu elektronskih cigareta.
BEOGRADSKI SINDIKAT
Ogroman respect smo dobili ukazanom prilikom da kreiramo total look kampanju za naš kultni hip hop bend Beogradski sindikat povodom 25 godina njihovog postojanja. Sindikat često ukazuje na različite probleme u našem društvu. Profilisani su kao veoma angažovan sastav, sa oštrim političkim stavovima i jakom rodoljubivom notom u svojim pesmama. Time je za nas izazov bio veći i veoma smo ponosni što smo dali svoj kreativan doprinos ovom važnom projektu.
RED BULL HALF COURT
Red Bull Half Court svetsko veliko finale održalo se na Kalemegdanu u Beogradu, u Srbiji – zemlji sa bogatom košarkaškom kulturom, zemlji koja je iznedrila mnoge legendarne asove. Nacionalni pobednici sa pet kontinenata i iz 25 zemalja okupili su se u septembru 2023. na Svetskom finalu, gde su se takmičili za svetske kraljeve „street“ igre 3×3! Imali smo veliki kreativni izazov da budemo deo ekipe zadužene za total vizuelni identitet i kompletan brending ovog spektakularnog događaja.
RILASTIL
Za vrhunsku dermatološku kozmetičku kuću razvili smo kompleksan web site koji obuhvata nekoliko posebnih linija nege kože lica i tela. Osnovna vrednost i istorijski faktor koji leži u osnovi Rilastilovih smernica je kvalitet, a zagarantovan je trudom u stvaranju i formulisanju naučnih laboratorija i neprestanim istraživanjima. Pažljivo odabrani aktivni sastojci osiguravaju najbolji kvalitet, najveću kozmetičku ugodnost i visoke performanse. Inovativni aktivni sastojci, specifične formule, upotreba materijala za pakovanje dizajniranih da na najbolji način sačuvaju integritet formula, klinička ispitivanja i visokokvalitetna obrada – garantuju efikasnost Rilastil proizvoda.
ŽC MILICA & NOVARTIS
Zašto baš ja? – pitanje koje svako od nas postavi toliko puta u životu. Ali žene koje su pobedile rak dojke su na svom primeru dokazale i pokazale da je – Život čudo za koje se vredi boriti! Njihove autentične lične ispovesti imaju za cilj da osnaže sve žene da je rak dojke pobediv ako se dijagnostikuje na vreme. Za Ženski centar Milica i Novartis imali smo priliku da kreiramo novu integrisanu kampanju „Jača sam od (m)raka“ koja se sastojala od televizisjkih spotova, bilborda, kampanje na društvenim mrežama, testemonijala. Kampanja koja nas je sve emotivno dotakla i za koju se vredelo kreativno boriti.
INSIGNITUS GOLD
Uplovismo i mi u zlatno doba 🙂
Insignitus je kompanija koja spada u red najozbiljnijih poslovnih partnera i trgovaca investicionim zlatom i plemenitim metalima, i kao takva postavlja visoke standarde u ovom segmentu poslovanja i postaje sinonim za stručnost, profesionalnost, pouzdanost i poverenje.
U ponudi se nalazi čuveni Osmijum, najređi plemeniti metal i najređi neradioaktivni elemenat od svih elemenata. Dostupan je u vidu nakita ili kao investicioni metal.
Komunikacija koju smo kreirali bazirana je na konceptu UMetnosti kao Umetnosti investiranja.
FINSPOT
Početak godine doneo nam veliko zadovoljstvo da radimo sa timom vrsnih softverskih inžinjera,
mladih ljudi koji su napravili prvi srpski digitalni token i plasirali na tržište platformu za digitalno investiranje
oobrenu od strane Ministarstva finansija I prapoznatu od strane Evropske banke za obnovu I razvoj.
Promotivna kampanja pod nazivom “Tokenizacija” uspešno je podržala njihove poslovne aktivnosti, predstavljajući ih javnosti preko adekvatnih medija,
a dobar odabir komunikacionih kanala omogućio im dalji uspeh u poslovanju.
NARODNO POZORIŠTE
Ima li šta zanosnije i kreativnije nego preuzeti kompletnu art direkciju kalendara za 2023. godinu nad baletskim ansamblom Narodnog pozorišta.
Još jedno čudesno delo našeg Nebojše Babića.
Ogromna čast, zadovoljstvo ali i odgovornost.
Idemo u susret Novoj godini sa lakoćom pokreta, lepotom zanosa i dodirom dasaka koje život znače.
Ogromno hvala Narodnom pozorištu i kompletnom baletskom ansamblu koji su bili spremni da izađu iz svoje zone komfora i dočaraju nam jedan potpuno novi svet.
VEKOL DMC
Kraj godine je za sve nas veliki finiš koji često završavamo kreirajući kalendare za narednu godinu.
Ovog puta sve se spojilo u jednom: dragi prijatelji kao klijenti, zabavna atmosfera na fotografisanju kao neka vrsta teambuliding-a za najvažnije hotele u gradu i na kraju, prefinjen minimalistički dizajn.
Naš Vekol DMC je više od klijenta, oni nam nisu samo poslovni partneri nego prijatelji za ceo život.
I zato u Novoj 2023. očekujte od nas zajedno mnogo novih kreativnih zajedničkih projekata.
Nazdravimo novim poduhvatima koji su pred nama!
BELGRADE FASHION WEEK
Beogradska nedelja mode je, prvi projekat ove vrste u Istočnoj i Jugoistočnoj Evropi, i organizuje se dva puta godišnje već dvadeset pet godina. S obzirom da okuplja najznačajnije srpske dizajnere i modne kompanije, renomirane inostrane brendove na domaćem tržištu, talentovane mlade dizajnere, studente modnog dizajna, zanimljive međunarodne modne kreatore, kao i brojne domaće i strane medije, smatra se jednom od vodećih modnih događaja u regionu.
Jubilarni 50. Loreal Fashion Week je ove godine trajao čitavih mesec dana a mi smo imali zadovoljstvo da se brinemo o vizuelnom identitetu cele manifestacije i svih pratećih programa. Bili smo deo kompleksne organizacije i bili involvirani i u pojedine programske aspekte kao što je Izložba modnih fotografija Aleksandra Kujučeva, Miše Obradovića i našeg Nebojše Babića organizovana u Galeriji Štab.
Lepota i kreativnost u jednom dahu!
RAMBO AMADEUS
Kakav je ovo bio rolerkoster razmene energije, ideja i lucidnosti.
Za novi Rambov spot „Pod rotacijom“ naš Nebojša Babić potpisuje režiju i kameru.
Kada se spoje dva genijalca, u najmanju ruku, zabava je zagarantovana.
A mi narandžasti smo „plakali od smeha“.
VICTUS PROTEIN BAR
Potpuno novi supermoćni proteinski barovi brenda Victus koji kreću da osvajaju tržište.
Imali smo čast da učestvujemo u kompletnom procesu radjanja ovog brenda, od same ideje do realizacije total identiteta i komunikacije.
Sa zadovoljstvom vam predstavljamo sledeći nivo Victus barova bez dodatog šećera.
Zdravi, snažni i preukusni.
BAKE O´CLOCK
Fantastična četvorka je stigla!
Zaboravite na duge pripreme obroka i nered u kuhinji – stigao je Bake o´Clock.
U ponudi se nalaze četiri smeše za brze i zdrave obroke, za koje je potrebno od 5 do 30 minuta pripreme.
Sa ponosom iz naše kreativne Orange kuhinje vam predstavljamo kuhinjske superheroje.
U procesu kreiranja brenda, od njegovog total identiteta do komunikacije, smo uživali u radu ali i u ukusnim zalogajima.
Saradnja za poželeti, uživamo svim čulima.
STAMEVSKI
Sve naše proslave su slađe uz Stamevski torte i kolače!
Imamo priliku da budemo deo vodeće kompanije u poslastičartsvu, da zajedno sa porodicom i tradicijom dugom više od 65 godina svakodnevno i dalje rastemo, stvaramo i kreiramo slatka i neodoljiva zadovoljstva.
Vrednosti koje su sinonim ovog tradicionalnog brenda, pored vernosti najkvalitetnijim sastojcima i ručnom radu, jesu posvećenost i ljubav, gde smo se i mi prepoznali.
Aktivno učestvujemo u svim procesima marketinških nastupa brenda koji osvaja nova tržišta u regionu i Evropi.
Ponosni smo što smo parče slatke Stamevski priče.
PLAN B FONDACIJA
Cilj Plan B Fondacije koja je postala naš poslovni partener i sa kojom delimo zajedničke interese je poboljšanje kvaliteta života muzičara i dobrobiti društva. Ideja vodilja nam je da svojim marketinškim znanjem i umećem afirmišemo Plan B i motivišemo što veći broj ljudi, bilo da su pojedinci ili kompanije, da se priključe fondaciji i pomognu u podršci umetnicima koji su se našli u teškim životnim situacijama. Priključite se i vi i donirajte na planbdonate.com jer ZAJEDNO možemo mnogo više!
JUGOSLOVENSKO DRAMSKO POZORIŠTE
Sa neizmernim zadovoljstvom ali i čašću već dve godine uživamo kreirajući promotivne materijale za predstave ovog pozorišta.
Jugoslovensko dramsko pozorište postoji od 1947. godine kao reprezentativno pozorište nadnacionalnog karaktera te je naša odgovornost time još veća.
Klasika na nov način, domaća i strana, savremeni prekretnički komadi, a uvek i na prvom mestu domaći tekstovi su stubovi na kojima, u skladu sa sopstvenom tradicijom, počiva visoka zgrada duha, stila i ukusa zvana JDP.
Prisustvujemo procesu stvaranja predstava od samog početka, preko proba, do premijere. Beležimo svaki trenutak kroz fotografije koje koristimo kao osnovno vizuelno sredstvo za billboarde i sve prateće programe.
E-commerce asocijacija Srbije
Cilj prvog HotSpotAwards-a u kome smo aktivno učestvovali je bio da mapira tržište i podigne standarde e-commerce industrije u Srbiji, radi asimilacije u svetske e-commerce tokove.
E-commerce asocijacija Srbije je organizovala dodelu nagrada za najuspešnije kompanije na polju elektronske trgovine u regionu.
U okviru tri kategorije dodeljene su 21 nagrade najuspešnijim firmama u različitim oblastima, a nagradu Šampiona je odnela kompanija Wolt.
Naš ekspertski Web tim nastavlja i ove godine tradicionalno sa promocijom online trgovine u Srbiji koja svakim danom značajno napreduje.
Crveni krst Srbije
U saradnji sa Olipijskim komitetom Srbije i Ministarstvom zdravlja, za Crveni krst Srbije, kreirali smo kampanju pod nazivom „Život u tvojim rukama“.
Kampanja ima za cilj da edukuje građane kako da reaguju u trenucima naglog zastoja srca jer su, kada srce stane, prvi minuti dragoceni i spasavaju život. Izvođenjem mera oživljavanja „kupujemo dragoceno vreme“ do dolaska medicinske službe, jer samo čekanje na hitnu pomoć i lekara bez adekvatne pomoći moće dovesti do smrtnog ishoda.
Promoteri kampanje su naši istaknuti sportisti sa kojima smo radili i foto i video snimanje za potrebe kampanje.
HOTEL GRAND KOPAONIK
Start zimske sezone za nas je bio vrlo inspirativan i izazovan jer smo se našli u društvu najboljih. Prema art direkciji naših dragih prijatelja i partnera Coba&Associates radili smo na razvoju novog web sajta za MK Resort i njihov luksuzni hotel „Grand Kopaonik“ koji je povodom 40 godina postojanja potpuno renoviran i redizajniran. Tradicija je inovirana, dizajniran je novi brend GRAND. Naš digitalni tim je bio zadužen za kompleksno programiranje web sajta, SEO optimizaciju za pozicioniranje na pretraživačima, osvežavanje booking sistema, tehničku podršku kao i redovno ažuriranje sadržaja.
Vinarija Kozlović
Da nazdravimo početku Nove 2022. godine sa željom da nam se razbistre misli i da uživamo svim čulima. Tome će umnogome doprineti naš novi partner za ovu godinu – Vinarija Kozlović.
Kozlović je vinarija, vino, proizvod, brend, doživljaj, porodično ime, a sve to predstavlja kvalitet, skup vrednosti i profesionalizam, spoj tradicije i inovacije, iskustvo i emociju.
Orange će vam doneti magični duh Istre jer smo zaduženi za strateško pozicioniranje ovog poznatog hrvatskog brenda na našem tržištu, njegov nastup na društvenim mrežama i Google oglašavanje.
Vina možete poručiti putem mobilne aplikacije www.winedropclub.com.
SREDNJA ZEMLJA
Za kraj godine od nas: spoj lepog i korisnog. Za našeg dobrog prijatelja i vrsnog umetnika Zorana Velimanovića smo dizajnirali i kompletno uredili njegovu prvu retrospektivnu knjigu pod nazivom „Objekti“ koju prati billboard kampanja sa najavom promocije.
Rad na ovom projektu je obeležila sjajna atmosfera sa velikim entuzijazazmom i kreativnom energijom.
LULU
Pravo slatko osveženje nam dolazi iz naših Lulu Pekara. Voćne, čokoladne, hrskave, kremaste i raskošne poslastice mame osmeh na lice.
Reči su suvišne da opišu magiju koju svaki Lulu proizvod krije u sebi. Uživali smo svim čulima u kreiranju nove kampanje, a bogami članovi našeg kreativnog tima su i bukvalno uživali.
Sve smo smazali 🙂
Don Don
Za našeg dugogodišnjeg klijenta Don Don i njihov brend Tvojih 5 minuta smo kreirali integrisanu kampanju (ATL, BTL, Digital) za novi proizvod Burgeri i Hot Dog.
Uz soft zemičke visokog kvaliteta je jednostavno da napravite svoj omiljeni burger. Sada imate sjajan povod za provod sa prijateljima ili svojom porodicom. Uživajte u društvu i dobrim ukusima.
Lalošević
Kao rezultat 20-to godišnjeg rada u oblasti antiejdžinga dr Jasmine Lalošević, uspešno su se razvile specijalistička medicinska praksa Regenerativna medicina dr Lalošević, estetski centar Aestheticmed Lalošević i Aestheticmed d.o.o. registrovani zastupnik renomirane francuske laboratorije REVITACARE za mezoterapijske koktele i regenerativne hijaluronske filere REVITAFILL Xtra. Ovogodišnja kampanja koju smo kreirali imala je za cilj da obeleži godišnjicu uspešnog poslovanja estetskog centra.
AcademIAA
AcademIAA je edukativni program vođen od strane istinskih lidera iz sveta marketinga i biznisa. Namenjena je studentima, mladim „marketarima“ ali i preduzetnicima sa do pet godina iskustva u struci. Postoji šest različitih modula: biznis, kreativa, mediji, digital, inovacije, istraživanje i analitika. Naš kreativni tim je dobio priliku da kreira vizuelni identitet kao i kompletnu kampanju.
FK Crvena Zvezda
„Zvezda je život, sve ostalo su sitnice“ je kampanja kojom je kerativni tim Orange Studija na neobičan i nesvakidašnji način počeo sa promocijom i najavom utakmica Fudbalskog kluba Crvena Zvezda.
Prva gerilska kampanja se sastojala od stikera i stensila kojom je oblepljen i iscrtan skoro ceo grad ali je fokus naravno bio na krugu dvojke.
Volume 2 je obuhvatio izradu simulacije saobraćajnih znakova koji su postavljani na najprometnije raskrsnice i upućivale javnost da „Zvezda igra“ i „Ajmo svi na Marakanu“.
Celu kampanju je zabeležila TV Zvezda i montirala video klipove koji su šerovani na svim društvenim mrežama i zabeležili veliki broj pregleda.
Sve najave narednih utakmice biće ispraćene gerilskim kampanja pa stoga stay tuned.
Sokoj
Veliko zadovoljstvo celog tima Orange studija bio je rad na projektu idejnog rešenja, preloma i štampanja Monografije posvećenoj sedamdesetogodišnjici Sokoja.
Monografija prati transformaciju ove organizacije od njenog osnivanja 1950. godine kao Saveza kompozitora Jugoslavije (SAKOJ), do današnje Organizacije muzičkih autora Srbije, a i osvetljava kulturni milje u kojem je SOKOJ postojao i do danas opstao.
ZEPTER
Našu naradžastu porodicu smo uvećali za još jednog važnog člana.
Dobrodošao Zepter International.
Naš kreativni tim je zadužen za idejni koncept, grafičko oblikovanje i
promociju proizvoda poput Bioptron, Hyperlight Eyewear, TAS 100 –
Therapy Air Smart, kao i liniju parfema Luxory Overdose.
Zadovoljstvo je biti deo Zepter sveta.
IDEA
IDEA Residence je moderno i drugačije iskustvo kupovine, sa brojnim novitetima u ponudi premium proizvoda.
Ona je high class, luksuzno opremljen retail objekat, koji se savršeno uklapa u rezidencijalnu arhitekturu samog kompleksa „Kneza Miloša Residence“.
Orange tim je kreirao total identitet objekta, dizajn enterijera, scenografske elemente, unutrašnje i spoljašnje obeležavanje.
MUZEJ GRADA BEOGRADA
Orange Studio nastavlja sa tradicijom pružanja podrške institucijama kulture. Saradnju sa Muzejom grada Beograda ostvarili smo kroz dva značajna projekta.
Organizovali smo izložbu „Vinča – Neolitska metropola na Dunavu“ i realizovali kompletan promotivni materijal u vidu prateće brošure, pozivnice, postera.
Za projekat „Četvorojevanđelje – prva knjiga štampana u Beogradu“ smo kreirali multimedijalnu interaktivnu prezentaciju i bili zaduženi sa grafički dizajn svih sredstava komunikacije.
Radujemo se novim projektima koje spremamo za ovu godinu.
LULU
LULU pekare, sa svojih 10tak objekata u Beogradu, podižu lestvicu, kako u pekarskoj industriji, tako i u praćenju kvaliteta i dobrih ukusa od strane zadovoljnih potrošača. U skladu sa tim, agencija Orange i tim koji radi na ovom inspirativnom klijentu, prepoznao je osnovne pravce u koloritu, rešenju brendinga enterijera, eksterijera, POS materijala i dr, kao i potrebu za uvođenjem platforme #novekomsije koja u sebi nosi sve, čime želimo da naš klijent bude prepoznat na tržištu.
Teledirekt
Jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija Teledirekt dala nam je “vetar u leđa” da unapredimo mnoge njihove usluge, zajedno napravimo iskorak u IT svetu. Tako je nastao novi koncept komunikacije, brend platforma “Direktnije ne može”, novi web sajt i vizuelni identitet. Zajedno se radujemo izazovima koji su tek pred nama.
UN
Povodom obeležavanja 75. godišnjice rada Ujedinjenih Nacija kreirali smo integrisanu kampanju „Naše sutra“.
Teme koje smo obradili su Solidarnost, Životna sredina i Zdravlje i blagostanje.
Tim povodom smo organizovali i konkurs za muraliste povodom oslikavanja zida na kući UN-a.
RED BULL
U atletskoj dvorani organizovali smo takmičenje u skoku udalj za 10 devojaka i 10 momaka koje su Ivana Španović i Strahinja Jovančević izabrali u okviru treće sezone akcije #trenirajsaivanom pod nazivom „Preskoči svoje limite“.
Mi smo, kao i uvek, bili zaduženi za kompletan vizuelni identitet dogadjaja i promotivnu kampanju.
Posle zagrevanja, vežbi u test skokovima, svi takmičari su dobili priliku da se uvere u to koliko su tehnike skoka važne da bi se ostvarila što bolja distanca.
Galenika
U saradnji sa agencijom Chapter4, imali smo prililu da učestvujemo u kreiranju i realizaciji najnovije kampanje za Galenikin brend Pantenol.
Naš zadatak je bio fotografisanje Marije Kilibarde koja je zaštitno lice brenda kao i sam grafički dizajn nosećeg vizuala.
UNICEF
Orange Studio, u okviru nove Unicef kampanje Razigrano roditeljstvo, angažovan je na radu za kompletan vizuelni identitet, ilustrovane vizuale i animaciju.
Tema je važnost igre između roditelje i deteta u najmlađem uzrastu. Poruka je da pustite da vas dete vodi kroz knjigu, a da čitajući detetu svaki dan, skupa plovite kroz svet mašte.
BIG TRŽNI CENTRI
Prepoznatljiv sadržaj, veliki popusti, koncerti, festivali, omiljeni brendovi, učinili su da ova mesta postanu jedno od omiljenih stecišta za kupce i posetioce centara.Rad našeg tima je kao i uvek imao „pune“ ruke kreativnog posla, kreiranje vizuelnog identiteta, brendiranje centra, taktičke aktivacije i kampanje.
MAGNA PHARMACIA
Još jedna u nizu uspešne i kreativne saradnje je rad na unapređenju on line poslovanja sa kompanijom Magna Phamacia. Sjajne ideje, ljudi, energija učinili su da Magna sajt bude još bolji, atraktivniji i inovativniji. Odlična atmosfera tokom photo shootinga doprinela je da ceo tim bude sjajno predstavljen a sve u skladu sa energijom i poslovima koje vode.
Magna Pharmacia utiče na poboljšanje zdravlja ljudi nudeći najsavremenija medicinska sredstva.
Nastavljamo saradnju u duhu inovacija sa težnjom da budemo zajedno što uspešniji i bolji u svim budućim poslovnim izazovima.
UNICEF
Kao i uvek do sada UNICEF je bio uz svako dete nastojeći da olakša situacije u kojima se svako od nas našao. Tokom pandemije virusa Covid 19 koji je na trenutak zaustavio ceo svet i svaku porodicu zadržao u domu, za UNICEF smo kreirali kampanju na društvenim mrežama pod sloganom “Za svako dete” koja je svojim divnim pričama, igrama, ilustracijama, zanimljivim predlozima dočarala kako možemo da provedemo vreme sa svojim najdražima i ujedno nas podsetila koliko nam je to vreme i nedostajalo. Cilj kampanje je zadržati dečji osmeh, kao nešto najvažnije i svakom detetu pružiti još više sigurnosti, ljubavi i pažnje.
DRŽAVNA LUTRIJA SRBIJE
Naš kreativni tim je imao priliku da osmisli novu kampanju za Loto pod nazivom „Igrajte Loto. Nikad se ne zna!“
Ideja nam je bila da prikažemo kako svako na svoj način bira svojih srećnih sedam brojeva, tako da su zastupljeni razni karakteri aktera.
Svako igra svoju dobitnu kombinaciju sa uverenjem da je baš ona prava.
Režiju potpisuje Miša Terzić.
BIG Fashion Park
BIG Fashion Park je otvoren iste godine kada i BIG Pančevo. Orange studio je bio angažovan za kreiranje vizuelnog identiteta. Velika posećenost i zadovoljstvo među posetiocima povećano je i otvaranjem dugo očekivanog prvog DecatHlona u Srbiji. Prodajna mesta i brendovi po ukusu svakog potrošača, mesto za razonodu, tu su da svojim proizvodima u dizajniranom enterijeru i eksterijeru BIG Šoping Parka privlače stare i nove kupce svakodnevno.
UDUS
Zadatak je bio opštoj javnosti predstaviti prebogato nasleđe Udruženja dramskih umetnika Srbije koji ove godine obeležava 100 godina postojanja i istoriju srpskog pozorišnog života, uopšte, i sve to – u samo jednoj kampanji.
Uz pomoć kompanije Alma Quattro koja je uvek otvorena za neprofitne projekte od opšteg značaja, kreirali smo i realizujemo IZLOŽBU NA OTVORENOM, u okviru koje se nalaze važni događaji iz istorije našeg pozorišta, veliki umetnici i velika ostvarenja, i to na oglasnim prostorima širom grada. Nadamo se da je ovo rešenje dostojno jubileja koji UDUS proslavlja i želimo ovom udruženju da i u budućnosti ostane jedan od stubova srpske kulture.
RTS – Muzička produkcija
Za naš profesionalni i kreativni tim, velika je privilegija i čast sarađivati sa institucijom od nacionalnog značaja, koja pripada svima, na čijoj strani je tradicija, postojanost, baština i elitizam. Promotivnim instrumentima i kreativnnošću želeli smo, a u tome i dalje nastojimo da osvežimo, doprinesemo modernosti, ali da ne narušimo prepoznatljivost Muzičke produkcije RTS. Pored rada na promociji koncertnih aktivnosti, osnaživanju brenda, promociji muzičkih virtuoza i ansambala, zajedničkim snagama podržali smo različita gostovanja, muzičke festivale, donatorske akcije i audicije. I u vremenu koji predstoji negovaćemo dobre vibracije kao zalog za lepšu budućnost.
Magični Čiča
U okviru šire kampanje “Don’t believe in horoscopes. Believe in artists.”, Orange Studio radove vrhunskih domaćih umetnika izvlači iz galerijskih prostora i čini ih dostupnim širokom auditorijumu. Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragan Radović) koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanule po celom gradu na bilbordima. U prostoru koji im obično ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali!
NECTAR KIDS 100%
Kada je situacija komplikovana, nekada je najbolje – zapevati. Zato smo za klijenta Nectar Kids 100% osmislili pesmicu o likovima iz šume Nektarija i tako uspešno realizovali komplikovanu tranziciju za klijenta po završenom ugovoru za Angry Birds franšizu. Redizajnirali smo pakovanje dečjih sokića, kreirali likove za svaki ukus i oko njih stvorili čitav jedan univerzum koji živi u televizijskim reklamama, na Jutjub kanalu, radiju… Naša kampanja za Nectar Kids 100% pretvorila se u 100% uspeh. Deca su u kratkom roku zavolela nove junake i ukuse i počela da uživaju u zajedničkoj priči koju smo stvorili.
Norbs
Najlepše je kada advertajzing radi za opšte dobro! NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) osnovala je fondaciju putem koje sakuplja novac za pomoć obolelima od retkih bolesti. Svesni toga da operišemo na osetljivom terenu, kreirali smo kampanju koja nije patetična, ali se zasniva na nečemu sa čime se ovi ljudi stalno sreću – njihovi problemi i muke koje ih prate u svakodnevnom životu jednostavno – nisu dovoljno vidljivi. Na televiziji, bilbordima, city lights-ima i društvenim mrežama osvanula je veoma važna poruka koja treba da nas zamisli i podstakne da delujemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO!
Alpina Drink
Alpina Drink je bezalkoholno osvežavajuće gazirano piće od alpskih biljaka, poznato starijim generacijama. Zadatak je bio da kreiramo kompletnu kampanju za ovaj brend, ali ne tako što ćemo se podsećati starih dobrih vremena, već tako što ćemo ovo piće učiniti bliskim novim generacijama. I tako se rodio čuveni plavi zec, na prvi pogled nelogičan zaštitni lik napitka koji je sinonim za svežinu. Kreirajući apsurdne instagram video klipove sa zecom koji luta gradom i upada u različite vrste simpatičnih situacija, napravili smo bum na društvenim pregledima. Brend koji nije imao adekvatan advertajzing, sada je imao IG storije sa po više desetina hiljada pregleda, plavi zec je briljirao na promocijama po bazenima Srbije i ispunio svoju osnovnu svrhu – da privuče pažnju. Sada kada smo to uspeli, zajedno sa klijentom pripremamo nova iznenađenja. Najbolje tek sledi!
Alma Quattro
Kako reklamirati nekoga ko je stalno tu, u našem gradu, gde god da se okrenemo, ali najčešće toga nismo svesni, jer je poenta njegovog postojanja da reklamira druge? Kompanija Alma Quatro, lider u outdoor oglašavanju, pozvala nas je da smislimo kako će obeležiti 25 godina postojanja. Rezultat saradnje je kampanja koja nas je sve ispunila pozitivnom energijom – kampanja reklamiranja nepostojećih proizvoda koji život čine lepšim i ispunjenijim. Uz slogan VIDIMO SE SVAKOG DANA, Alma Quatro je ziasta poslala pravu poruku o sebi i prikazala sebe kao kompaniju koja je neka vrsta “dobrog duha“ grada i zemlje u kojoj radi.
NECTAR – LIFE 100%
Rad na brendu LIfe 100% sokova podrazumeva stalnu borbu kako bi se potrošačima, u eri kada na tržištu postoji mnogo brendova sokova i svi tvrde da su kvalitetni i zdravi, objasnilo kako je Life 100% zaista najkvalitetniji i najbolji sok. Od redizajna ambalaže, preko televizijskih kampanja koje smo razvili, komunikacije na društvenim mrežama, pa sve do promocija i BTL aktivnosti, na umu smo sve vreme imali to da moramo da prenesemo poruku koju smo kreirali, a koja najbolje opisuje brend Life 100%, a to je: JEDAN JE LIFE!
Don Don
Don Don je domaća kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom hleba i proizvoda od brašna. Njihov tost je zaista vrhunskog kvaliteta, a njegovo plasiranje na tržište, za nas je predstavljalo veliki izazov. Zato smo, između ostalih aktivnosti na lansiranju brenda (packaging, ATL, BTL, digital) organizovali nagradnu igru pod imenom TOST IZAZOV, u okviru koje smo motivisali potrošače da se aktivno uključe u život naših tost hlebova na društvenim mrežama i osvoje vredne nagrade.
Nectar Life
Jedna od mnogih kampanja koje smo realizovali za klijenta Nectar Life, bila je i kampanja Occasion, u okviru koje smo komunicirali sve one prilike u kojima može da se pije sok. Pored toga što je bilo zabavno raditi na ovakvom zadatku i maštovitosti koje su naši dizajneri morali da pokažu na delu, ne možemo a da se ne pohvalimo priznanjem koje je došlo na kraju. Orange Studio je za ovu kampanju nagrađen bronzanim priznanjem UEPS-a u kategoriji OOH.
NIS
Orange Studio je odgovoran za digitalne aktivnosti kompanije NIS. Pored svakodnevnih objava na društvenim mrežama, digitalnih aktivacija i redovnog servisiranja društvenih mreža, posebno smo ponosni na ono što smo napravili u okviru projekta NIS MULTIKULTURALNOST. Kompanija NIS kao jednu od svojih najvećih vrednosti ističe zaposlene koji dolaze iz svih krajeva sveta, a naši korporativni filmovi koji promovišu upravo vrednosti multikulturalizma, na najbolji način su prikazale.
BIG Fashion
Tim koji dobija, nema potrebe da se menja. Već nekoliko godina, odgovorni smo za ATL komunikaciju BIG šoping centara u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu. Kada u gradu vidite prepoznatljive bilborde ovih šoping centara sa duhovitim porukama koje pozivaju na kupovinu uz velike popuste, znajte da su nastali u našoj agenciji. Uz našu pomoć, BIG je postao sinonim za dobru kupovinu i provod!
Delhaize
Delhaize Srbija je članica međunarodnog trgovinskog lanca Ahold Delhaize, vodećeg svetskog maloprodajnog lanca sa 6.500 prodavnica širom sveta i sa 370.000 saradnika. U Srbiji, ova kompanija konstantno radi na proširenju asortimana, konstantnom podizanju kvaliteta, unapređenju receptura i dizajnu. A kada smo već kod dizajna, Orange Studio je za Delhaize realizovao brend identitet i pakovanje za preko 250 proizvoda iz kategorija prehrambenih proizvoda, proizvoda za kućne ljubimce, kućne hemije i higijenskih proizvoda.
Epoha
Destilerija Epoha se bavi proizvodnjom visokokvalitetnih rakija od voća sa obronaka planine Majevice, po tradicionalnoj recepturi koja se koristi vekovima i koja u kombinaciji sa klimom i zemljištem daje ovim rakijama karakteristične arome koje plene svojim ukusima. Da bi u ovim proizvodima uživao ceo svet, bilo je neophodno kreirati nazive i ambalažu koji odražavaju pravi karakter ovih rakija. I tako su nastale Klasika, Romantika, Impresija, Simbolika…
Nelt
Realizovali smo kampanju za Helt proizvode koja je imala više faze. Po završenom dizajniranju pakovanja, na tržištu je osvanula teaser kampanja sa pitalicama na temu boja (Šta je to malo belo, za dušu i telo?). U reveal fazi smo predstavili proizvode, koje smo kasnije reklamirali u ATL, BTL i digitalnim kanalima. Integrisana kampanja je podrazumevala i akcija sađenja drveća u školama #zdravosepokreni koja je za samo dva dana na društvenim mrežama imala više od 250 reakcija.
Zadužbina Ilije Kolarca
Najviše se radujemo onda kada možemo da pružimo podršku vrhunskoj umetnosti. Ne samo da smo kreirali sajt Kolarca, već smo učestvovali i u prikupljanju sredstava za kupovinu novog klavira. U periodu između 2014. i 2017. organizovali smo akciju Koncert za klavir, u okviru koje smo prikupljali donacije, organizovali koncerte, delili zahvalnice donatorima… Rezultat svega toga je da sada svi možemo da uživamo u svirci vrhunskih virtuoza na klaviru!
RNB – GALAX
Rafinerija Nafte Beograd poznata je po svojim uljima i mazivima za motore GALAX. Ovaj proizvod je imao svoje uspone i padove, a naš zadatak je bio da se pobrinemo da postoje samo usponi. U sklopu redizajna pakovanja, stvorili smo novi vizuelni identitet cele linije proizvoda. Da bi brend zaista beležio samo uspehe, pobrinula se i naša kampanja u okviru koje smo plasirali novi pozicioni slogan – NEZAUSTAVLJIV! Ovaj brend je posle toga, zaista postao nezaustavljiv na tržištu.
MIONI – Crni / žuti sok
Kultne kampanje se nekada dese spontano! Lansirali smo Crni i Žuti sok o kome je odmah sa simpatijama počelo da se govori po gradu i društvenim mrežama. Projekat je podrazumevao dizajn boce i etikete, kao i naming proizvoda. Da bismo bili sigurni da su Crni i Žuti na pravom putu, realizovali smo digital aktivnosti koje su se sastojale od objava od kojih si mnoge odmah postale viralne i nasmejavale ljude.
MOL Serbia
MOL Serbia je prepoznat na tržištu po visokokvalitetnim proizvodima.Naš zadatak je bio da odgovorimo na svakodnevne izazove u ATL, BTL i digital komunikaciji. Jedan od inovativnih projekata, koji smo prvi započeli i uspešno realizovali je i Foood Truck. Dodatni izazov je CSR kampanja“Igra je za decu, dečiji život nije igra!“ koja je dodatno razvila svest u društvu.
Belgrade Dance Festival
U vreme kada je Beograd dobijao još jedan vrhunski svetski umetnički festival, podrazumevalo se da i mi želimo da budemo deo te priče. Period u kome je Orange Studio kreiralo kompletan vizuelni identitet Beogradskog festivala igre obeležen je visoko stilizovanim vizuelnim rešenjima kakva i priliče kulturnom događaju ovog ranga.
Red Bull
Orange Studio kao da je specijalizovan u pravljenju uspešnih kampanja za energetska pića. Možda je to i logično, s obzirom na to da za ovoliku kreativnost treba i mnogo energije. Naša dugogodišnja saradnja sa Red Bull-om, rezultirala je nebrojenim izrađenim promo materijalima, promocijama, BTL aktivacijama, kampanjama, kao i realizacijom vizuelnog identiteta za prvo učešće Srbije na međunarodnom takmičenju u Leage of Legends!
MIONI – Aqua gala
Aqua Gala je dugo bila voda koja nije bila dovoljno vidljiva na tržištu. Kao da nije uspela da pronađe svoj put. Naš zadatak je bio da repozicioniramo brend, izgradimo brend identitet dizjaniramo pakovanje i realizujemo integrisanu kampanju (ATL, BTL, Digital). Izgleda da je Aqua Gala uspela da pronađe svoj put zahvaljujući našoj kampanji i televizijskom spotu sa porukom: Nađi svoj put.
Kazimir
U agencijskom radu uvek ima poslova koji se pamte. Da li je to zbog klijenta, interesantih dogodovština ili zadovoljstva nakon završenog posla? Takav je rad na sajtu kazimir.rs. Pamti se po Velimiru Ćurgus Kazimiru, svestranoj ličnosti, piscu, novinaru, uredniku, umetniku, osnivaču NUNS-a, direktoru Ebarta. Pamti se po zadovoljstvu u radu na vizuelnom identitetu, web dizajnu i programiranju online publikacije Muzeja Melanholije baziranog na Kazimirovom dnevniku.
BIG Novi Sad
U eri razvoja šoping centara u svim gradovima sveta, samim tim u Srbiji, dobili smo priliku da ostvarimo saradnju sa šoping centrom BIG Novi Sad. Kroz ATL komunikaciju i jake digital kampanje bio nam je izazov da kreativnim rešenjima doprinosimo jačini i prepoznatljivosti ovog brenda sa krajnjom porukom ka zadovoljnom korisniku.
Crveni Krst
Orange Studio je vredno gradio svoj kredibilitet agencije koja je poznata po web developmentu, ne samo za komercijalne klijente, već i za društveno odgovorne projekte, javne i zdravstvene institucije. Razvoj veb-sajta i dizajn za klijenta Crveni krst Beograd, jedna je od stvari koje smo uradili a koje su doprinele da izgradimo ovakav imidž.
Square Nine
U okviru ovog projekta, sve je bilo u znaku slova E: egzotika, ekskluziva, Ebisu! Japanskom restoranu koji se nalazi na vrhu beogradskog hotela Square Nine bio je potreban vizuelni identitet koji na pravi način oslikava njegov karakter. I tu smo mi stupili na scenu. Kreirali smo logotip, izgled jelovnika i svih drugih materijala za ovaj restoran koji spada u red najekskluzivnijih u našem gradu.
Bambi
Kada klijent on nas naruči kampanju, mi mu isporučimo više od onoga što je tražio, odnosno: Još! Brendu JOŠ! klijenta Bambi bila je neophodna revitalizacija. Naravno da smo učinili sve da modernizujemo i osvežimo komunikaciju u svim kanalima. Ali, to nije sve! Na našu ideju, klijent je pristao da izmeni izgled samih grickalica. Tako su nastale zig-zag grickalice, što je u momentu lansiranja predstavljalo pravu inovaciju u ovoj kategoriji proizvoda.
Bambi
Brendu Bambi čokoladica je bilo potrebno osveženje. Naravno da smo dali sve od sebe da napravimo najbolje moguće rešenje. Pored redizjana ambalaže, kompletne ATL i BTL kampanje, otišli smo i korak dalje. Na tržištu su osvanule special edition čokoladice sa likom Sunđer Boba Kockalonea. Kako je lepo kada možeš da kažeš: Volim svoj posao! A mi u Orange Studiju, definitivno to možemo da kažemo.
UDK Tiršova
Zdravsvena zaštita je, naravno, ozbiljna stvar. Pogotovo kada se radi o deci. Ali, to ne znači da ne možeš na zabavan način da privučeš pažnju ljudi i ubediš ih da reaguju. Naša kampanja za donacije Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj je pravi dokaz za to. Svi elementi ovog projekta koje smo realizovali (vizuelni identitet, ATL, digital, video testemonijali) su nešto o čemu se mnogo pričalo kao o primeru efektnog oglašavanja.
Bambi
Lansiranje Well Be čokolada za klijenta Bambi, jedan je od primera koji ponosno ističemo kada govorimo o uspešnom lansiranju proizvoda na tržište. Uz slogan “Bolja za mene“ kampanja koja je podrazumevala dizajn pakovanja, brand identitet, promocije, BTL i ATL oglašavanje, na kraju je ispala bolja za sve! Za dizajn pakovanja dobili smo nagradu Packtivity, za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji (2014/2015)!
Square Nine
Square Nine, za kratko vreme od osnivanja, postao je jedan od najpoželjnijih i najtraženijih hotela u Beogradu. Postao je više od hotela, zbog toga što u njemu ne borave samo turisti i gosti Beograda. Square Nine je mesto okupljanja, važan punkt u društvenom životu Beograda. Drago nam je što smo dali doprinos u stvaranju ove lepe priče, kreiranjem njihovog sajta, osmišljavanjem vizuala i promocija njihove ponude.
BI-Bam
U okviru nekadašnjeg bioskopa Kolosej u S.C. Ušće, otvorena je prodavnica BI-BAM sa tematskim proizvodima koji su u vezi sa filmskom umetnošću. Naš zadatak je bio da osmislimo kompletan koncept radnje, proizvoda, vizuelni identitet… U okviru ovog projekta, rešili smo da stvari malo okrenemo naopačke. Bambi je postao BI-BAM, a mi smo realizovali još jedan neobičan, nesvakidašnji posao.
Bambi
Među najuzbudljivijim, ali i najizazovnijim stvarima u advertajzingu je to kada na nekom brendu radite od samog početka, gradite njegov imidž od nule i pratite kako napreduje. Jedan od takvih projekata je bio za energetske čokoladice Charger. “Čardžovali“ smo se energijom i kreativnošću i kreirali kampanju punu sarkastičnog humora, koja je pomogla ovom brendu da zauzme svoje zasluženo mesto na tržištu.
MSUB
Tamo gde se nalazi vrhunska umetnost, velika je šansa da ćete naići i na Orange Studio. Muzej Savremene Umetnosti u Beogradu pažljivo gradi svoju komunikaciju ka publici. Jedan od kanala komunikacije je i njihov sajt. Pozvali su nas u pomoć i kreirali smo im potpuno novi sajt, od ideje do realizacije. Ukoliko vas zanima, posetite njihov sajt i proverite kako to izgleda u realizaciji. Svaki put kada poželite da proverite šta ima novo u jednom od najznačajnijih muzeja u našoj zemlji, učinite to samo jednim klikom!
UNDP
Program Ujedinjenih Nacija za razvoj (UNDP) sprovodi različite projekte u oko 170 zemalja, uključujući i Srbiju. Veoma smo ponosni na to što su nas zvali da za njih realizujemo dva četvorogodišnja projekta koji podižu svest o potrebi da se zdravo živi i štiti životna sredina. Uživali smo u realizaciji projekata “Pedibus – đaci vole peške do škole“ i “Bicikliraj Beogradom“ svesni toga da radimo nešto korisno za sredinu u kojoj živimo.
Srpski Filantropski Forum
Najviše cenimo one koji rade u korist opšteg dobra. Sa velikim zadovoljstvom smo učestvovali u razvoju Srpskog Filantropskog Foruma, platforme za kompanije, organizacije i pojedince u Srbiji koji se bave ulaganjem u bolje društvo. Za ovu organizaciju smo kreirali vizuelni identitet i kreirali njihov sajt. Tako smo i mi postali deo Srbije koje ulaže danas kako bi naše društvo bilo bolje, pravednije i srećnije u budućnosti.
MTS
MT:S je najveći mobilni operater u našoj zemlji. Dovoljno da inspiriše i bude izazov za svaku advertajzing agenciju. A kada od vas naruče kampanju u kojoj je zvezda Novak Đoković – stvari postaju još lepše. Za ovu kompaniju smo realizovali kampanju za Sport Bel postpejd pakete, u kojoj smo Đokovića videli u različitim situacijama. Najbolji svetski sportista je postao brend ambasador jedne od najboljih kompanija u našoj zemlji. I mi smo bili deo toga!
Ministarstvo Ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije
Jedna od kampanja po kojoj smo prepoznati na domaćem tržištu komunikacija je kampanja koju smo realizovali za Ministarstvo Ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije pod nazivom “Očistimo Srbiju“. Efektnom ATL i BTL komunikacijom, uz učešće mnogih poznatih ličnosti, pozvali smo javnost da učestvuje u velikoj akciji sakupljanja otpada širom zemlje. Rezultat je ogromna količina sakupljenog otpada u samo jednom danu!
Fruvita
Ovo je jedan od onih primera o kojima govorimo kada treba objasniti šta to znači integrisana kampanja. U strateški važnom momentu za kompaniju Fruvita, pozvani smo da osmislimo celokupnu komunikaciju za brend Fruvita Premium. Realizacija projekta je podrazumevala, praktično, sve što vam padne na pamet: dizajn pakovanja, komunikacionu strategiju i realizaciju aktivnosti u BTL, ATL kanalima, realizaciju POSM materijala i digitalne aktivacije.
Telekom Srbija
Rad za mobilne operatere u situaciji kada na tržište plasiraju tehnološke inovacije je veoma osetljiv. Morate paziti da dobro prenesete poruku i objasnite proizvod. Ali, rezultat ne mora da bude dosadan. Dokaz za to je kampanja koju smo realizovali za Telekom Srbiju u okviru uvođenja video call usluge i za pripejd korisnike. “Sad me vidiš, sad me ne vidiš“ kampanja je primer toga kako, ako samo nađeš pravi ugao, tvoja poruka ostaje u svesti potrošača.
Beogradska filharmonija
Kako komunicirati klasičnu muziku ciljnoj grupi koja je šira od uobičajene? Pitajte nas. U sezoni 2006/2007 dobili smo zadatak da kreiramo ceo vizuelni identitet sezone, kao i da se obratimo i mlađoj ciljnoj grupi od one koja je navikla da ide na koncerte klasične muzike. Rezultat – Beogradska Filharmonija je prvi put u istoriji imala rasprodatu celu sezonu. Vrhunska umetnička muzika je stigla do većeg broja ljudi nego ikada. Nije loše, zar ne?
Ambijenti
Rad za svakog klijenta donosi određene izazove i satisfakciju. Ali, kada radiš za sebe, onda to donosi poseban osećaj. Orange Studio je osmislio, kreirao, dizajnirao i plasirao na tržište sopstveni časopis iz oblasti dizajna enterijera. U tom poslu, udružili smo se sa profesionalcima iz ove oblasti i napravili nešto što je falilo – magazin u kome mogu da uživaju stručnjaci iz oblasti dizajna enterijera, ali i svi oni koji ova tema zanima.
KNJAZ MILOŠ
Teško je i prisetiti se svega što smo godinama radili za vodeće energetsko piće na našem tržitšu, pa ćemo zato izdvojiti samo neke: kompletan dizajn proizvoda, uvođenje čuvene sovice kao zaštitnog znaka proizvoda, izgled nebrojenih special edition pakovanja, kompletna ATL i BTL komunikacija,… Sigurni smo da svi pamte crno-bele TV spotove snimane iz perspektive glavnog junaka, izuzetno dinamično montirane tako da pršte energijom.
Hot&fresh
Ne postoje reči kojima možemo da opišemo koliko smo ponosni na prvi brend koji je Orange Studio osmislio, kreirao i izbacio na tržište u sopstvenoj režiji. Prvo smo napravili proizvod, potom održivi plan razvoja i na kraju, kreativnu strategiju. Nazvali smo ga Hot&Fresh, zato što je ovaj izazov za nas baš bio HOT, a proizvod nešto potpuno FRESH na našem tržištu. Ko kaže da advertajzeri ne mogu da prave bombone?
Red Star
Dobro znamo koliko emocija je u igri kada se radi o sportu i navijanju, jer smo godinama radili za košarkaški klub Crvena Zvezda, na materijalima koji podrazumevaju dizajn dresova, kalendara, sezonskih karata i mnogih drugih proizvoda. U svakom momentu smo želeli da prenesemo poruku ferpleja i da pozovemo navijače da budu – NAVIJAČI! Tako je, između ostalog, nastala i kampanja pod nazivom: Moje mesto je na terenu. A tvoje?
Gorki List
Pošto smo već bili prekaljeni u repozicioniranju brenda Pelinkovac i uspešno smestili proizvod na teritoriju digestiva, bilo je vreme da odemo dalje – u rebredniranje. Da, zaslužni smo za kreiranje novog imena, vizuelnog identiteta i oglašavanja u svim kanalima proizvoda koji je na našim prostorima postao sinonim za kvalitet. Priznajemo, posle napornog dana i mi ponekada uživamo u čašici Gorkog lista.
O3ONE
Projekat O3ONE je umetničko-društvena platforma za stvaranje sinergije umetnosti, nauke, obrazovanja i tehnologije. Radi se o projektu koji smo osmislili i realizujemo već više od jedne decenije. Zahvaljujući O3ONE-u, sada već možemo da kažemo da su generacije umetnika dobile prostor da se afirmišu i da je kulturna ponuda Beograda neuporedivo bolja nego što bi bila da ovog projekta nema.
Philip Morris International
Kada je veliki internacionalni proizvođač cigareta Phillip Morris International došao na naše tržište, insistirali su na tome da postojeće lokalne brendove preuzmu lokalne agencije. Među mnogobrojnim projektima koje smo realizovali za brendove Best i Classic, izdvajaju se rešenja iz kategorije POSM oglašavanja za Best. Iako znamo da je pušenje štetno za zdravlje, ne bismo bili agencija kakva jesmo da se nismo oprobali i na tržištu cigareta.
Unicef
Projekat koji je pokrenuo UNICEF “Škola bez nasilja“ je jedan od najvažnijih koje smo realizovali, i to, u periodu od nekoliko godina. Osmislili smo komunikaciju kroz sve kanale koje su nam bili na raspolaganju: ATL (TVC, print, OOH), BTL (POSM), digital (FB & veb baneri), jer smo bili ubeđeni u to da ne može previše da se govori o nasilju u školama i da je ovo tema kojoj svakoga dana moramo da se vraćamo kao društvo u celini.
Sinalco
U vreme kada je Sinalco bio sponzor naše košarkaške reprezentacije (Evropsko prvenstvo u Istanbulu i Svetsko prvenstvo u Indijanopolisu), dobili smo poziv da se priljučimo ekipi! Pored brendinga i realizacije kampanje, osmislili smo i deljenje žutih Sinalco košarkaških lopti po Srbiji. Teško da je u našoj zemlji postojao jedan teren bez ovih prepoznatljivih lopti. Samo da podsetimo, u Indijanopolisu smo postali prvaci sveta!
OR Liker
U ovom slučaju, naš zadatak je bio da pozicioniramo OR likere kao nezaobilazni sastojak svakog dobrog koktela u Srbiji. Kreirali smo vizuelni identitet celokupnog OR portfolija, kao i komunikaciju na televiziji i štampanim materijalima. Posao je priveden kraju uspešno. OR likeri su pronašli svoje mesto na tržištu, a mi smo ponovo ispali ORiginalni. Sledeći put kada budete uživali u dobrom koktelu, uživajte i u naše ime!
V Vodka
U sklopu naše uspešne saradnje sa kompanijom Si&Si dobili smo zadatak da osmislimo komunikaciju za još jedan njihov brend – V vodku. Shvatili smo da je ovo važan zadatak, pa je na kraju i osvanuo slogan za piće koji glasi: Važno je! Proizvod smo reklamirali tako što smo prvo osmislili kreativnu strategiju, pakovanje i onda krenuli u akciju – komunikacija je vršena kroz ATL (TVC, OOH, print) i BTL (POSM, event) kanale.
Pelinkovac
Kada smo započeli rad na Pelinkovcu, ovaj brend je bio u fazi svoje pune zrelosti. Bilo je neophodno zastati i razmisliti o svemu, pa i o samoj kategoriji brenda. Ko pije Pelinkovac? Kakav je to proizvod? Nikada ranije o ovom piću se, na naše čuđenje, nije govorilo kao o digestivu. I to je bio prvi zadatak – da uspešno repozicioniramo proizvod. Rezultati ove odluke postali su očigledni tek u godinama koje su usledile…