2019

Alpina Drink

Alpina Drink

Alpina drink je bezalkoholno osvežavajuće gazirano piće od alpskih biljaka, poznato starijim generacijama. Zadatak je bio da kreiramo kompletnu kampanju za ovaj brend, ali ne tako što ćemo se podsećati starih dobrih vremena, već tako što ćemo ovo piće učiniti bliskim novim generacijama. I tako se rodio čuveni plavi zec, na prvi pogled nelogičan zaštitni lik napitka koji je sinonim za svežinu. Kreirajući apsurdne instagram video klipove sa zecom koji luta gradom i upada u različite vrste simpatičnih situacija, napravili smo bum na društvenim pregledima. Brend koji nije imao adekvatan advertajzing, sada je imao IG storije sa po više desetina hiljada pregleda, plavi zec je briljirao na promocijama po bazenima Srbije i ispunio svoju osnovnu svrhu – da privuče pažnju. Sada kada smo to uspeli, zajedno sa klijentom pripremamo nova iznenađenja. Najbolje tek sledi!

Alma Quattro

Alma Quattro

Kako reklamirati nekoga ko je stalno tu, u našem gradu, gde god da se okrenemo, ali najčešće toga nismo svesni, jer je poenta njegovog postojanja da reklamira druge? Kompanija Alma Quatro, lider u outdoor oglašavanju, pozvala nas je da smislimo kako će obeležiti 25 godina postojanja. Rezultat saradnje je kampanja koja nas je sve ispunila pozitivnom energijom – kampanja reklamiranja nepostojećih proizvoda koji život čine lepšim i ispunjenijim. Uz slogan VIDIMO SE SVAKOG DANA, Alma Quatro je ziasta poslala pravu poruku o sebi i prikazala sebe kao kompaniju koja je neka vrsta ”dobrog duha” grada i zemlje u kojoj radi.

Life Neqtar

Life Neqtar

Rad na brendu LIfe 100% sokova podrazumeva stalnu borbu kako bi se potrošačima, u eri kada na tržištu postoji mnogo brendova sokova i svi tvrde da su kvalitetni i zdravi, objasnilo kako je Life 100% zaista najkvalitetniji i najbolji sok. Od redizajna ambalaže, preko televizijskih kampanja koje smo razvili, komunikacije na društvenim mrežama, pa sve do promocija i BTL aktivnosti, na umu smo sve vreme imali to da moramo da prenesemo poruku koju smo kreirali, a koja najbolje opisuje bredn Life 100%, a to je: JEDAN JE LIFE!

Magični Čiča

Magični Čiča

U okviru šire kampanje “Don’t believe in horoscopes. Believe in artists.”, Orange Studio radove vrhunskih domaćih umetnika izvlači iz galerijskih prostora i čini ih dostupnim širokom auditorijumu. Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragan Radović) koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanule po celom gradu na bilbordima. U prostoru koji im obično ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali!

NECTAR KIDS 100%

NECTAR KIDS 100%

Kada je situacija komplikovana, nekada je najbolje – zapevati. Zato smo za klijenta Nectar Kids 100% osmislili pesmicu o likovima iz šume Nektarija i tako uspešno realizovali komplikovanu tranziciju za klijenta po završenom ugovoru za Angry Birds franšizu. Redizajnirali smo pakovanje dečjih sokića, kreirali likove za svaki ukus i oko njih stvorili čitav jedan univerzum koji živi u televizijskim reklamama, na Jutjub kanalu, radiju… Naša kampanja za Nectar Kids 100% pretvorila se u 100% uspeh. Deca su u kratkom roku zavolela nove junake i ukuse i počela da uživaju u zajedničkoj priči koju smo stvorili.

Norbs

Norbs

Najlepše je kada advertajzing radi za opšte dobro! NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) osnovala je fondaciju putem koje sakuplja novac za pomoć obolelima od retkih bolesti. Svesni toga da operišemo na osetljivom terenu, kreirali smo kampanju koja nije patetična, ali se zasniva na nečemu sa čime se ovi ljudi stalno sreću – njihovi problemi i muke koje ih prate u svakodnevnom životu jednostavno – nisu dovoljno vidljivi. Na televiziji, bilbordima, city lights-ima i društvenim mrežama osvanula je veoma važna poruka koja treba da nas zamisli i podstakne da delujemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO!

2018

Neqtar Life occassion

Neqtar Life occassion

Jedna od mnogih kampanja koje smo realizovali za klijenta Nectar Life, bila je i kampanja Ocassion, u okviru koje smo komunicirali sve one prilike u kojima može da se pije sok. Pored toga što je bilo zabavno raditi na ovakvom zadatku i maštovitosti koje su naši dizajneri morali da pokažu na delu, ne možemo a da se ne pohvalimo priznanjem koje je došlo na kraju. Orange Studio je za ovu kampanju nagrađen bronzanim priznanjem UEPS-a u kategoriji OOH.

NIS

NIS

Orange Studio je odgovoran za digitalne aktivnosti kompanije NIS. Pored svakodnevnih objava na društvenim mrežama, digitalnih aktivacija i redovnog servisiranja društvenih mreža, posebno smo ponosni na ono što smo napravili u okviru projekta NIS MULTIKULTURALNOST. Kompanija NIS kao jednu od svojih najvećih vrednosti ističe zaposlene koji dolaze iz svih krajeva sveta, a naši korporativni filmovi koji promovišu upravo vrednosti multikulturalizma, na najbolji način su prikazale.

Don Don

Don Don

Don Don je domaća kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom hleba i proizvoda od brašna. Njihov tost je zaista vrhunskog kvaliteta, a njegovo plasiranje na tržište, za nas je predstavljaLo veliki izazov. Zato smo, između ostalih aktivnosti na lansiranju brenda (packaging, ATL, BTL, digital) organizovali nagradnu igru pod imenom TOST IZAZOV, u okviru koje smo motivisali potrošače da se aktivno uključe u život naših tost hlebova na društvenim mrežama i osvoje vredne nagrade.

2017

Delhaize

Delhaize

Delhaize Srbija je članica međunarodnog trgovinskog lanca Ahold Delhaize,  vodećeg svetskog maloprodajnog lanca sa 6.500 prodavnica širom sveta i sa 370.000 saradnika. U Srbiji, ova kompanija konstantno radi na proširenju asortimana, konstantnom podizanju kvaliteta, unapređenju receptura i dizajnu. A kada smo već kod dizajna, Orange Studio je za Delhaize realizovao brend identitet i pakovanje za preko 250 proizvoda iz kategorija prehrambenih proizvoda, proizvoda za kućne ljubimce, kućne hemije i higijenskih proizvoda.

Epoha

Epoha

Destilerija Epoha se bavi proizvodnjom visokokvalitetnih rakija od voća sa obronaka planine Majevice, po tradicionalnoj recepturi koja se koristi vekovima i koja u kombinaciji sa klimom i zemljištem daje ovim rakijama karakteristične arome koje plene svojim ukusima. Da bi u ovim proizvodima uživao ceo svet, bilo je neophodno kreirati nazive i ambalažu koji odražavaju pravi karakter ovih rakija. I tako su nastale Klasika, Romantika, Impresija, Simbolika…

Helt

Helt

Realizovali smo kampanju za Helt proizvode koja je imala više faze. Po završenom dizajniranju pakovanja, na tržištu je osvanula teaser kampanja sa pitalicama na temu boja (Šta je to malo belo, za dušu i telo?). U reveal fazi smo predstavili proizvode, koje smo kasnije reklamirali u ATL, BTL i digitalnim kanalima. Integrisana kampanja je podrazumevala i akcija sađenja drveća u školama #zdravosepokreni koja je za samo dva dana na društvenim mrežama imala više od 250 reakcija.

Kolarac

Kolarac

Najviše se radujemo onda kada možemo da pružimo podršku vrhunskoj umetnosti. Ne samo da smo kreirali sajt Kolarca, već smo učestvovali i u prikupljanju sredstava za kupovinu novog klavira. U periodu između 2014. i 2017. organizovali smo akciju Koncert za klavir, u okviru koje smo prikupljali donacije, organizovali koncerte, delili zahvalnice donatorima… Rezultat svega toga je da sada svi možemo da uživamo u svirci vrhunskih virtuoza na klaviru!

2016

Crni Žuti Sok

Crni Žuti Sok

Kultne kampanje se nekada dese spontano! Lansirali smo Crni i Žuti sok o kome je odmah sa simpatijama počelo da se govori po gradu i društvenim mrežama. Projekat je podrazumevao dizajn boce i etikete, kao i naming proizvoda. Da bismo bili sigurni da su Crni i Žuti na pravom putu, realizovali smo digital aktivnosti koje su se sastojale od objava od kojih si mnoge odmah postale viralne i nasmejavale ljude.

RNB

RNB

Rafinerija nafte Beograd poznata je po svojim uljima i mazivima za motore GALAX. Ovaj proizvod je imao svoje uspone i padove, a naš zadatak je bio da se pobrinemo da postoje samo usponi. U sklopu redizajna pakovanja, stvorili smo novi vizuelni identitet cele linije proizvoda. Da bi brend zaista beležio samo uspehe, pobrinula se i naša kampanja u okviru koje smo plasirali novi pozicioni slogan – NEZAUSTAVLJIV! Ovaj brend je posle toga, zaista postao nezaustavljiv na tržištu.

2015

Belgrade dance festival

Belgrade dance festival

U vreme kada je Beograd dobijao još jedan vrhunski svetski umetnički festival, podrazumevalo se da i mi želimo da budemo deo te priče. Period u kome je Orange Studio kreiralo kompletan vizuelni identitet Beogradskog festivala igre obeležen je visoko stilizovanim vizuelnim rešenjima kakva i priliče kulturnom događaju ovog ranga.

Red Bull

Red Bull

Orange Studio kao da je specijalizovan u pravljenju uspešnih kampanja za energetska pića. Možda je to i logično, s obzirom na to da za ovoliku kreativnost treba i mnogo energije. Naša dugogodišnja saradnja sa Red Bull-om, rezultirala je nebrojenim izrađenim promo materijalima, promocijama, BTL aktivacijama, kampanjama, kao i realizacijom vizuelnog identiteta za prvo učešće Srbije na međunarodnom takmičenju u Leage of Legends!

Aqua Gala

Aqua Gala

Aqua Gala je dugo bila voda koja nije bila dovoljno vidljiva na tržištu. Kao da nije uspela da pronađe svoj put. Naš zadatak je bio da repozicioniramo brend, izgradimo brend identitet dizjaniramo pakovanje i realizujemo integrisanu kampanju (ATL, BTL, Digital). Izgleda da je Aqua Gala uspela da pronađe svoj put zahvaljujući našoj kampanji i televizijskom spotu sa porukom: Nađi svoj put.

2014

Crveni Krst

Crveni Krst

Orange Studio je vredno gradio svoj kredibilitet agencije koja je poznata po web developmentu, ne samo za komercijalne klijente, već i za društveno odgovorne projekte, javne i zdravstvene institucije. Razvoj veb-sajta i dizajn za klijenta Crveni krst Beograd, jedna je od stvari koje smo uradili a koje su doprinele da izgradimo ovakav imidž.

Ebisu

Ebisu

U okviru ovog projekta, sve je bilo u znaku slova E: egzotika, ekskluziva, Ebisu! Japanskom restoranu koji se nalazi na vrhu beogradskog hotela Square Nine bio je potreban vizuelni identitet koji na pravi način oslikava njegov karakter. I tu smo mi stupili na scenu. Kreirali smo logotip, izgled jelovnika i svih drugih materijala za ovaj restoran koji spada u red najekskluzivnijih u našem gradu.

Bambi Još Zig Zag

Bambi Još Zig Zag

Kada klijent on nas naruči kampanju, mi mu isporučimo više od onoga što je tražio, odnosno: Još! Brendu JOŠ! klijenta Bambi bila je neophodna revitalizacija. Naravno da smo učinili sve da modernizujemo i osvežimo komunikaciju u svim kanalima. Ali, to nije sve! Na našu ideju, klijent je pristao da izmeni izgled samih grickalica. Tako su nastale zig-zag grickalice, što je u momentu lansiranja predstavljalo pravu inovaciju u ovoj kategoriji proizvoda.

Juhu

Juhu

Brendu Bambi čokoladica je biolo potrebno osveženje. Naravno da smo dali sve od sebe da napravimo najbolje moguće rešenje. Pored redizjana ambalaže, kompletne ATL i BTL kampanje, otišli smo i korak dalje. Na tržištu su osvanule special edition čokoladice sa liko Sunđer Boba Kockalonea. Kako je lepo kada možeš da kažeš: Volim svoj posao! A mi u Orange Studiju, definitivno to možemo da kažemo.

Tiršova

Tiršova

Zdravsvena zaštita je, naravno, ozbiljna stvar. Pogotovo kada se radi o deci. Ali, to ne znači da ne možeš na zabavan način da privučeš pažnju ljudi i ubediš ih da reaguju. Naša kampanja za donacije Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj je pravi dokaz za to. Svi elementi ovog projekta koje smo realizovali (vizuelni identitet, ATL, digital, video testemonijali) su nešto o čemu se mnogo pričalo kao o primeru efektnog oglašavanja.

Well Be

Well Be

Lansiranje Well Be čokolada za klijenta Bambi, jedan je od primera koji ponosno ističemo kada govorimo o uspešnom lansiranju proizvoda na tržište. Uz slogan ”Bolja za mene” kampanja koja je podrazumevala dizajn pakovanja, brand identitet, promocije, BTL i ATL oglašavanje, na kraju je ispala bolja za sve! Za dizajn pakovanja dobili smo nagradu Packtivity, za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji (2014/2015)!

2013

BI-Bam

BI-Bam

U okviru nekadašnjeg bioskopa Kolosej u S.C. Ušće, otvorena je prodavnica BI-BAM sa tematskim proizvodima koji su u vezi sa filmskom umetnošću. Naš zadatak je bio da osmislimo kompletan koncept radnje, proizvoda, vizuelni identitet… U okviru ovog projekta, rešili smo da stvari malo okrenemo naopačke. Bambi je postao BI-BAM, a mi smo realizovali još jedan neobičan, nesvakidašnji posao.

BIG

BIG

Tim koji dobija, nema potrebe da se menja. Već nekoliko godina, odgovorni smo za ATL komunikaciju BIG šoping centara u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu. Kada u gradu vidite prepoznatljive bilborde ovih šoping centara sa duhovitim porukama koje pozivaju na kupovinu uz velike popuste, znajte da su nastali u našoj agenciji. Uz našu pomoć, BIG je postao sinonim za dobru kupovinu i provod!

Charger

Charger

Među najuzbudljivijim, ali i najizazovnijim stvarima u advertajzingu je to kada na nekom brendu radite od samog početka, gradite njegov imidž od nule i pratite kako napreduje. Jedan od takvih projekata je bio za energetske čokoladice Charger. ”Čardžovali” smo se energijom i kreativnošću i kreirali kampanju punu sarkastičnog humora, koja je pomogla ovom brendu da zauzme svoje zasluženo mesto na tržištu.

MSUB

MSUB

Tamo gde se nalazi vrhunska umetnost, velika je šansa da ćete naići i na Orange Studio. Muzej savremene umetnosti u Beogradu pažljivo gradi svoju komunikaciju ka publici. Jedan od kanala komunikacije je i njihov sajt. Pozvali su nas u pomoć i kreirali smo im potpuno novi sajt, od ideje do realizacije. Ukoliko vas zanima, posetite njihov sajt i proverite kako to izgleda u realizaciji. Svaki put kada poželite da proverite šta ima novo u jednom od najznačajnijih muzeja u našoj zemlji, učinite to samo jednim klikom!

Square Nine

Square Nine

Square Nine, za kratko vreme od osnivanja, postao je jedan od najpoželjnijih i najtraženijih hotela u Beogradu. Postao je više od hotela, zbog toga što u njemu ne borave samo turisti i gosti Beograda. Square Nine je mesto okupljanja, važan punkt u društvenom životu Beograda. Drago nam je što smo dali doprinos u stvaranju ove lepe priče, kreiranjem njihovog sajta, osmišljavanjem vizuala i promocija njihove ponude.

2012

UNDP

UNDP

Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) sprovodi različite projekte u oko 170 zemalja, uključujući i Srbiju. Veoma smo ponosni na to što su nas zvali da za njih realizujemo dva četvorogodišnja projekta koji podižu svest o potrebi da se zdravo živi i štiti životna sredina. Uživali smo u realizaciji projekata ”Pedibus – đaci vole peške do škole” i ”Bicikliraj Beogradom” svesni toga da radimo nešto korisno za sredinu u kojoj živimo.

2011

Srpski Filantropski Forum

Srpski Filantropski Forum

Najviše cenimo one koji rade u korist opšteg dobra. Sa velikim zadovoljstvom smo učestvovali u razvoju Srpskog filantropskog foruma, platforme za kompanije, organizacije i pojedince u Srbiji koji se bave ulaganjem u bolje društvo.  Za ovu organizaciju smo kreirali vizuelni identitet i kreirali njihov sajt. Tako smo i mi postali deo Srbije koje ulaže danas kako bi naše društvo bilo bolje, pravednije i srećnije u budućnosti.

2009

Novak

Novak

MT:S je najveći mobilni operater u našoj zemlji. Dovoljno da inspiriše i bude izazov za svaku advertajzing agenciju. A kada od vas naruče kampanju u kojoj je zvezda Novak Đoković – stvari postaju još lepše. Za ovu kompaniju smo realizovali kampanju za Sport Bel postpejd pakete, u kojoj smo Đokovića videli u različitim situacijama. Najbolji svetski sportista je postao brend ambasador jedne od najboljih kompanija u našoj zemlji. I mi smo bili deo toga!

Očistimo Srbiju

Očistimo Srbiju

Jedna od kampanja po kojoj smo prepoznati na domaćem tržištu komunikacija je kampanja koju smo realizovali za Ministarstvo ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije pod nazivom ”Očistimo Srbiju”. Efektnom ATL i BTL komunikacijom, uz učešće mnogih poznatih ličnosti, pozvali smo javnost da učestvuje u velikoj akciji sakupljanja otpada širom zemlje. Rezultat je ogromna količina sakupljenog otpada u samo jednom danu!

2008

Fruvita premium

Fruvita premium

Ovo je jedan od onih primera o kojima govorimo kada treba objasniti šta to znači integrisana kampanja. U strateški važnom momentu za kompaniju Fruvita, pozvani smo da osmislimo celokupnu komunikaciju za brend Fruvita Premium. Realizacija projekta je podrazumevala, praktično, sve što vam padne na pamet: dizajn pakovanja, komunikacionu strategiju i realizaciju aktivnosti u BTL, ATL kanalima, realizaciju POSM materijala i digitalne aktivacije.

2007

Telekom

Telekom

Rad za mobilne operatere u situaciji kada na tržište plasiraju tehnološke inovacije je veoma osetljiv. Morate paziti da dobro prenesete poruku i objasnite proizvod. Ali, rezultat ne mora da bude dosadan. Dokaz za to je kampanja koju smo realizovali za Telekom Srbiju u okviru uvođenja video call usluge i za pripejd korisnike. ”Sad me vidiš, sad me ne vidiš” kampanja je primer toga kako, ako samo nađeš pravi ugao, tvoja poruka ostaje u svesti potrošača.

2006

Beogradska filharmonija

Beogradska filharmonija

Kako komunicirati klasičnu muziku ciljnoj grupi koja je šira od uobičajene? Pitajte nas. U sezoni 2006/2007 dobili smo zadatak da kreiramo ceo vizuelni identitet sezone, kao i da se obratimo i mlađoj ciljnoj grupi od one koja je navikla da ide na koncerte klasične muzike. Rezultat – Beogradska filharmonija je prvi put u istoriji imala rasprodatu celu sezonu. Vrhunska umetnička muzika je stigla do većeg broja ljudi nego ikada. Nije loše, zar ne?

2005

Ambijenti

Ambijenti

Rad za svakog klijenta donosi određene izazove i satisfakciju. Ali, kada radiš za sebe, onda to donosi poseban osećaj. Orange Studio je osmislio, kreirao, dizajnirao i plasirao na tržište sopstveni časopis iz oblasti dizajna enterijera. U tom poslu, udružili smo se sa profesionalcima iz ove oblasti i napravili nešto što je falilo – magazin u kome mogu da uživaju stručnjaci iz oblasti dizajna enterijera, ali i svi oni koji ova tema zanima.

Guarana

Guarana

Teško je i prisetiti se svega što smo godinama radili za vodeće energetsko piće na našem tržitšu, pa ćemo zato izdvojiti samo neke: kompletan dizajn proizvoda, uvođenje čuvene sovice kao zaštitnog znaka proizvoda, izgled nebrojenih special edition pakovanja, kompletna ATL i BTL komunikacija,… Sigurni smo da svi pamte crno-bele TV spotove snimane iz perspektive glavnog junaka, izuzetno dinamično montirane tako da pršte energijom.

Hot&fresh

Hot&fresh

Ne postoje reči kojima možemo da opišemo koliko smo ponosni na prvi brend koji je Orange Studio osmislio, kreirao i izbacio na tržište u sopstvenoj režiji. Prvo smo napravili proizvod, potom održivi plan razvoja i na kraju, kreativnu strategiju. Nazvali smo ga Hot&Fresh, zato što je ovaj izazov za nas baš bio HOT, a proizvod nešto potpuno FRESH na našem tržištu. Ko kaže da advertajzeri ne mogu da prave bombone?

Red Star

Red Star

Dobro znamo koliko emocija je u igri kada se radi o sportu i navijanju, jer smo godinama radili za košarkaški klub Crvena Zvezda, na materijalima koji podrazumevaju dizajn dresova, kalendara, sezonskih karata i mnogih drugih proizvoda. U svakom momentu smo želeli da prenesemo poruku ferpleja i da pozovemo navijače da budu – NAVIJAČI! Tako je, između ostalog, nastala i kampanja pod nazivom: Moje mesto je na terenu. A tvoje?

Gorki List

Gorki List

Pošto smo već bili prekaljeni u repozicioniranju brenda Pelinkovac i uspešno smestili proizvod na teritoriju digestiva, bilo je vreme da odemo dalje – u rebredniranje. Da, zaslužni smo za kreiranje novog imena, vizuelnog identiteta i oglašavanja u svim kanalima proizvoda koji je na našim prostorima postao sinonim za kvalitet. Priznajemo, posle napornog dana i mi ponekada uživamo u čašici Gorkog lista.

2004

O3ONE

O3ONE

Projekat O3ONE je umetničko-društvena platforma za stvaranje sinergije umetnosti, nauke, obrazovanja i tehnologije. Radi se o projektu koji smo osmislili i realizujemo već više od jedne decenije. Zahvaljujući O3ONE-u, sada već možemo da kažemo da su generacije umetnika dobile prostor da se afirmišu i da je kulturna ponuda Beograda neuporedivo bolja nego što bi bila da ovog projekta nema.

2003

PMI Best

PMI Best

Kada je veliki internacionalni proizvođač cigareta Phillip Morris International došao na naše tržište, insistirali su na tome da postojeće lokalne brendove preuzmu lokalne agencije. Među mnogobrojnim projektima koje smo realizovali za brendove Best i Classic, izdvajaju se rešenja iz kategorije POSM oglašavanja za Best. Iako znamo da je pušenje štetno za zdravlje, ne bismo bili agencija kakva jesmo da se nismo oprobali i na tržištu cigareta.

2002

Unicef

Unicef

Projekat koji je pokrenuo UNICEF ”Škola bez nasilja” je jedan od najvažnijih koje smo realizovali, i to, u periodu od nekoliko godina. Osmislili smo komunikaciju kroz sve kanale koje su nam bili na raspolaganju: ATL (TVC, print, OOH), BTL (POSM), digital (FB & veb baneri), jer smo bili ubeđeni u to da ne može previše da se govori o nasilju u školama i da je ovo tema kojoj svakoga dana moramo da se vraćamo kao društvo u celini.

2001

Sinalco

Sinalco

U vreme kada je Sinalco bio sponzor naše košarkaške reprezentacije (Evropsko prvenstvo u Istanbulu i Svetsko prvenstvo u Indijanopolisu), dobili smo poziv da se priljučimo ekipi! Pored brendinga i realizacije kampanje, osmislili smo i deljenje žutih Sinalco košarkaških lopti po Srbiji. Teško da je u našoj zemlji postojao jedan teren bez ovih prepoznatljivih lopti. Samo da podsetimo, u Indijanopolisu smo postali prvaci sveta!

2000

OR Liker

OR Liker

U ovom slučaju, naš zadatak je bio da pozicioniramo OR likere kao nezaobilazni sastojak svakog dobrog koktela u Srbiji. Kreirali smo vizuelni identitet celokupnog OR portfolija, kao i komunikaciju na televiziji i štampanim materijalima. Posao je priveden kraju uspešno. OR likeri su pronašli svoje mesto na tržištu, a mi smo ponovo ispali ORiginalni. Sledeći put kada budete uživali u dobrom koktelu, uživajte i u naše ime!

1999

V Vodka

V Vodka

U sklopu naše uspešne saradnje sa kompanijom Si&Si dobili smo zadatak da osmislimo komunikaciju za još jedan njihov brend – V vodku. Shvatili smo da je ovo važan zadatak, pa je na kraju i osvanuo slogan za piće koji glasi: Važno je! Proizvod smo reklamirali tako što smo prvo osmislili kreativnu strategiju, pakovanje i onda krenuli u akciju – komunikacija je vršena kroz ATL (TVC, OOH, print) i BTL (POSM, event) kanale.

1998

Pelinkovac

Pelinkovac

Kada smo započeli rad na Pelinkovcu, ovaj brend je bio u fazi svoje pune zrelosti. Bilo je neophodno zastati i razmisliti o svemu, pa i o samoj kategoriji brenda. Ko pije Pelinkovac? Kakav je to proizvod? Nikada ranije o ovom piću se, na naše čuđenje, nije govorilo kao o digestivu. I to je bio prvi zadatak – da uspešno repozicioniramo proizvod. Rezultati ove odluke postali su očigledni tek u godinama koje su usledile…