Narandžasti
Aleksandra Čvarković

Photo Postproduction

Mirko Videkanić

Social Media Manager

Katarina Filip

Social Media Manager

Slobodan Novogradić

Web administrator

Ivana Marjanov

New Business Director

Vuk Tomanović

Graphic Designer

Predrag Vilotijević

Web Developer

Jelena Radovanović

Account Manager

Filip Vujošević

Copywriter

Dragan Stokić

Senior Graphic Designer

Jelena Ocokoljić

Office Manager

Aleksandra Pavlović

Account Manager

Nebojša Babić

CEO

Branka Jovanović

Managing Director

Nikola Krivokapić

Graphic Designer

Jovana Takač

Social Media Manager

Dušan Vojvodić

Graphic Designer

Drugi o nama
Klijenti o nama
Jelena Petrović Zvekić
Legend ex Marketing Manager

Koje vam je bilo najlepše iskustvo sa nama?
Zajednička putovanja sa smislom i svrhom, gde se najbolje i uči i gde se na poseban način kreira odnos agencija – klijent.

Zasto bi preporučili naše usluge drugome?
Zato što Orange radi srcem, a to je prava retkost! Zato što sam bila svedok da je Orange dao vizuelni pečat brendovima, koji je bio toliko snažan, da je godinama ostao znak prepoznatljivosti tih istih brendova!

Šta vas je sa našim poslom najviše iznenadilo?
Posvećenost najsitnijem detalju, koji nekada znače i više od naizgled krupnih pomeranja!

Snežana Mišić
Gorki List Brand Manager

Nije lako izdvojiti najlepše iskustvo, zato što je svako iskustvo u radu sa Orange Studijom lepo i kreativo putovanje ka finalnom cilju da svakom aktivošću iznenadimo i oduševimo potrošače Gorkog Lista, odnosno prevaziđemo njihova očekivanja. Preduslov za to je, naravno, odlično poznavanje brenda, tržišnih prilika, praćenje inovacija, kreativnost, otvorenost da se saslušaju i uvaže želje klijenta, ali i doslednost u odbrani profesionalnog mišljenја i stava.

Saradjujući sa Orange Studijom kreirali smo jedinstvene događaje, inovativna rešenja pakovanja, reimenovali proizvod, predstavljali se na ino-sajmovima…i pri tome, radeći uživali, jer smo u članovima Orange studija stekli prijatelje, koji su zajedno sa nama živeli život našeg brenda, udahnjivali mu kroz vreme novu energiju, emociju i učvršćavali vezu sa našim potrošačima. Hvala na tome narandžastom studiju.

Milena Marković
Guarana Brand Manager

Tim kreativnih i strateških mozgova na jednom mestu – Orange Studio. Na prvom mestu Branka Jovanović, koja svojom energijom inspiriše i podstiče druge da uvek budu bolji, rade na sebi i pobeđuju svaki izazov. Biti lider na FMCG tražišu je lako samo uz Brankin tim, koji ona pažljivo bira, gradi i oblikuje za svoje klijente i njihove brendove.

Ono sto je najvrednije kod Orange Studio ekipe je da su tu ne samo kada si lider i sve ide glatko, već i kada je najteže i kada se boriš za svaki procentni poen tržišta, ulaze u ring zajedno sa tobom, sa brendom i šibaju se kao pravi ortaci, nikada ne izdaju!

Kratko i jasno – samo ljubav, samo slobodno & hrabro.

Branislav Ličina
CEO Alpina Drink

U poslednjoj deceniji sam imao privilegiju i zadovoljstvo da kao profesionalni manager ili u ulozi principala sarađujem sa Orange Studijom.

Ekipa okupljena oko Branke Jovanović kao kreativnog lidera se dokazala u “start up” ulogama, kao i repozicioniranju postojećih brendova.

Njihovi mozgovi rade “out of box”, prateći današnje trendove u svakom pogledu, osluškujući potrebe tržišta i potrošača.

Referenca Orange Studio u razvoju i pozicioniranju danas regionalno vodećih brendova u svojim kategorijama je sama preporuka za sve one koji žele da idu daleko sa svojim brendom.

Sanja Pešić
CEO / Alma Quattro

Najlepše iskustvo sa Brankom i Nebojšom je njihov pozitivan duh kojim vas “zaraze” bez obzira sa kakvim teretom dođete kod njih. Toliko divnih emocija unose u sve što rade da je svaki susret sa njima čaroban.

Topla preporuka za svakog ko je spreman da svoj brend prepusti na brigu ekipi profesionalnih, kreativnih i časnih ljudi. Važno je i kakvi ljudi stoje iza uspeha vašeg brenda.

Iznenađena sam koliko ideja može da izrodi neko i posle toliko godina rada a da i dalje ostane originalan i svež a da ujedno prati i ono što, donekle, tržište i savremeni adverajzing milje traži.

Jasna Dimitrijević
Upravnica Kolarčeve zadužbine

Najlepše iskustvo u radu sa Orange-om je rad na dizajnu poklon dirke za donatore klavira, radionice sa zaposlenima u kreiranju novog sajta i prezentacija i istraživanje na temu Marketing strategije za privlačenje publike klasične muzike. Njihove usluge bih preporučila zato što su drugačiji, strpljivi, otvoreni i spremni da uvaže sve okolnosti i stvore proizvod koji je rezultat komunikacije sa timom. A svaki ostvareni projekat živi, inicra nove ideje, projekte i daje nove rezultate.

Oni daju dodatnu vrednost, koja se meri verovanjem u ono što rade i stvaraju.

Vesna Savić
UNICEF

Kampanja za partnerstvo KSS i UNICEF-a je najsvežije iskustvo. Za kratak rok, zajednička vizija i posvećenost vrednostima koje nose ove dve organizacije dobile su kreativno rešenje i mobilizaciju dobrih partnera.

Mnogo je lepih uspomena i dobrih rezultata tokom prethodnih 20-tak godine saradnje.

Nakon dosta godina saradnje na različitim projektima, nema puno iznenađenja – Orange Studio je pouzdan partner.

Kolege o nama
Nemanja Dragojlović

Divna atmosfera. Puno energije. Kreativna sloboda. Zabavni projekti. I pre svega neki sjajni ljudi, tada kolege, a danas prijatelji. Skoro 10 godina kasnije, sa osmehom se sećam dana u Orange-u.

Mladen Vujović

Najviše pamtim energiju i iskrenu zajedničku težnju da se prave stvari koje će pomerati granice na trzištu. Ne postoji jedan momenat koji nosim više od ostalih u pamćenju. Pamtim osećaj. Fenomenalno je što tu grupu ljudi, tu organizaciju, pozivaju kompanije kada žele nešto “kreativno, ludo i otkačeno” što bi oni rekli. Legitimitet da se super zabaviš dok radiš svoj posao. Tako izlaze najbolje stvari.

Tijana Arizanović

Mislim da su najdraži momenti bili vezani za „nas“, ne za posao, nekako, posla ima svuda, ali ti „naši“ momenti… bili su i ostali zauvek neponovljivi, npr. trenutak kad se rodila jedna devojčica, trenutak u kome je dan postao noć, u kome je Studio postao disko-pod-šatrom, taj dan u kome smo slavili život, to je nešto što se više nikad i nigde nije ponovilo. Taj sam ponela i još ga nosim!

Mihaela Drakulović

Najviše pamtim neformalan, da kažem kul prisrup projektima i euforija koja nastupi kada stigne novi pič!

Ljubica Jerotijević

Najbolje pamtim drage, kreativne i dobronamrne ljude, a svako ko ima više od pet minuta iskustva u advertising-u zna koliko je to retko.

Marko Todorović

Najdraži momenat (ako se izuzme da sam primljen u Orange) svakako je bio tokom moje prve godine u Orange Studiju, bila je to 2001. kada mi je jednog jutra Babić na poklon dao najnoviji svetlomer, to je tada bilo jako vazno za svakoga ko ozbiljno pristupa fotografiji, a nije mi bio ni rodjendan, cak sam mu dan pre toga prilikom parkiranja razbio migavac na starom Opelu.

Nataša Todorović

Uvek ću pamtiti rad u Studiju kao izazov u učenju novog od najboljih u domenu fotografije i digitalne umetnosti, dizajnu a nadsve po dobroj atmosferi i kreativnoj ekipi.

Nataša Radičević

Čini mi se da ni jedan trenutak u Oragne-u nije bio dosadan, uvek neka dinamika, gomila ljudi koja tokom celog dana prolazi kroz studio, upoznaješ neke divne ljude koje nisi ni pomislio da ćeš sresti, a ne da ćeš u Orange kuhinjici piti kafu sa njima. Čitava atmosfera je nekako posebna. Nema velikih i malih ljudi, niti velikih ni malih klijenata, svi su jednako važni, čini mi se da je to začin koji Orange čini drugačijim.

Jedno od najlepših iskustava je rad na kampanji Očistimo Srbiju, dokaz da se uz manji budžet i dobru sinergiju klijenta i agencije može napraviti odlična kampanja!

Borisav Lađarević

Najdraži momenat mi je bio rad žirija na nagradnom konkursu koji smo organizovali za brend Nectar Kids 100% sokiće za decu. Bilo je mnogo prispelih i veoma kreativnih radova, a žiri je krajnje ozbiljno sa svih aspekata razmatrao i vodio vrlo oštru ali profesionalnu polemiku oko najužeg izbora i pobednika. U stvari ceo taj projekat sa putovanjem pobednika u Finsku mi je ostao u lepom pamćenju kao vrlo kreativan projekat koji smo uradili.

Radovan Subić

Najviše pamtim gomilu smeha i mnogo pozitivne energije. Ljude domaće i ljude prolazne… Zanatsku kreativnu atmosferu i hrabre koncepte. Razumevanje ključnih reči u poslu: ton i atmosfera komunikacije, art direkcija i glavna poruka.

Sa Narandžastima je uvek bilo mnogo lepih trenutaka ali su meni najdraži oni kad su se rađala deca i kad smo kreativno pobeđivali veće od nas…

Ivan Biliškov

Ne postoji samo jedan najdraži momenat koji sam poneo iz Orange-a, već čitav niz nekih izuzetnih trenutaka i ljudi sa kojima sam radio. Ali ako bih morao da izdvojim nešto što me je fasciniralo tokom svih godina je odnos prema nečijem privatnom životu. Toliko razumevanja i podrške u svim životnim problemima koji su me snalazili nisam našao ni u jednoj drugoj firmi u kojoj sam radio.

Oseti Orange