Agencija „Orange Studio“, uz pomoć kompanije „Alma Quattro“, realizovala je kampanju povodom obeležavanja sto godina postojanja UDUS-a

Proslavi veka Udruženja dramskih umetnika Srbije značajno su doprinele kompanija „Alma Quattro“ i agencija „Orange Studio“, zadužene za to da izložba „Pozorište u vremenu svakom“ (Etnografski muzej, novembar 2019) dopre do što više ljudi, odnosno da se podsete ili upoznaju s dramskim umetnicima koji su obeležili našu pozorišnu scenu u proteklih sto godina.

„Izuzetno nam je drago da smo deo ’Izložbe na otvorenom’. Na poziv predsednika UDUS-a Voje Brajovića odmah smo se odazvali, a kako bismo zajedno pronašli najbolji način da izložba izađe iz tradicionalnog zatvorenog prostora i bude vidljiva široj javnosti. Tako će izložba, osim u Etnografskom muzeju, biti dostupna preko mreže naših medija (city light, bilbord i LCD) u Beogradu i Novom Sadu. ’Orange Studio’ je napravio sjajna idejna rešenja na kojima se nalaze fotografije poznatih glumaca iz pozorišnih predstava, s kratkim porukama koje pronalaze svoj smisao i u sadašnjem vremenu“, kaže Nataša Vuković iz kompanije „Alma Quattro“.

„Odmah smo shvatili da se radi o velikom i važnom zadatku za našu zajednicu. Trebalo je opštoj javnosti predstaviti prebogato nasleđe udruženja i istoriju srpskog pozorišnog života uopšte, sve to – u samo jednoj kampanji. Uz pomoć kompanije ’Alma Quattro’, koja je uvek otvorena za neprofitne projekte od opšteg značaja, kreirali smo i realizujemo ’Izložbu na otvorenom’, u okviru koje će se važni događaji iz istorije našeg pozorišta, veliki umetnici i velika ostvarenja naći na oglasnim prostorima širom grada. Nadamo se da je ovo rešenje dostojno jubileja koji UDUS proslavlja i želimo ovom udruženju da i u budućnosti ostane jedan od stubova srpske kulture“, dodaje Nebojša Babić iz agencije „Orange Studio“.

Premda su u kampanji najzastupljeniji dobitnici najznačajnije glumačke nagrade „Dobričin prsten“, oni koji više nisu s nama: Ljuba Tadić, Mata Milošević, Dobrica Milutinović, Rahela Ferari, Predrag Ejdus, Branko Pleša, Nebojša Glogovac…, tu je i Jovan Sterija Popović da nam poruči da je „teatar lek za bolesti moralne“, Nušić da nas nasmeje: „U svakom slučaju, bolje je gledati život u pozorišnom komadu, nego gledati pozorišni komad u životu“, Mira Trailović da objasni: „Nije dovoljno voleti pozorište. Ni glagol voleti nije pravi. Pozorištu se mora nesebično služiti.“
U „Izložbi na otvorenom“ prepoznajemo pečat „Orange studija“ budući da su brojne njihove kampanje bilo vrlo zapažene u Beogradu, a posebno projekat „Don’t believe in horoscopes. Believe in artists“, u okviru kojeg su dela vrhunskih domaćih umetnika izmestili iz galerijskih prostora i učinili ih dostupnim širokom auditorijumu. „Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragan Radović), koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanuli na bilbordima po celom gradu. U prostoru koji im obično ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali“, kaže Nebojša Babić.

Podsetimo, „Orange Studio“ je marketinška agencija koja postoji više od dvadeset godina. Osnovao ju je i njome rukovodi beogradski umetnički fotograf Nebojša Babić. Primarna delatnost agencije je realizovanje reklamnih aktivnosti za brojne komercijalne klijente kao što su NIS, „Bambi“, „Nectar“, „Red Bull“ i mnoge druge. „Orange Studio“ je postao poznat i po projektima koji imaju društveno angažovani karakter. Zahvaljujući povezanosti s umetničkom i aktivističkom scenom, pre svega preko projekta O3ON, koji obeležava 15 godina postojanja, studio ima bogatu iskustvo u realizaciji različitih umetničkih i humanitarnih događaja u saradnji s kulturnim institucijama i humanitarnim organizacijama. Zapažene kreativne kampanje za Kolarčevu zadužbinu i Beogradsku filharmoniju samo su neke od njih. Kampanje za Dečju kliniku Tiršova i NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) primer su projekata koji za cilj imaju opšte poboljšanje uslova u kojima živimo.
„Alma Quattro“ je vodeći OOH provajder na tržištu Srbije i ove godine obeležava četvrt veka uspešnog poslovanja. Osim za prenošenje različitih komercijalnih poruka klijenata do potrošača, njihovi mediji su i važan komunikacioni prenosilac raznih humanitarnih, kulturnih i socijalnih projekata. Svake godine, u skladu s raspoloživosti reklamnog prostora, podržavaju kampanje raznih neprofitnih grupa, organizacija i institucija koje promovišu društveno afirmativne akcije i inicijative. Tako ova društveno odgovorna kompanija učestvuje u promovisanju socijalnih vrednosti i informisanju javnosti.

„S obzirom da su outdoor mediji prisutni 24 sata dnevno i da ih je nemoguće ne primetiti, verujemo da će ’Izložba na otvorenom’ biti izuzetno zapažena i da će doprineti očuvanju dramske umetnosti“, zaključuje za „Ludus“ Nataša Vuković iz kompanije „Alma Quattro“.

LUDUS
Aleksandra Jakšić