Ne postoji samo jedan najdraži momenat koji sam poneo iz Orange-a, već čitav niz nekih izuzetnih trenutaka i ljudi sa kojima sam radio. Ali ako bih morao da izdvojim nešto što me je fasciniralo tokom svih godina je odnos prema nečijem privatnom životu. Toliko razumevanja i podrške u svim životnim problemima koji su me snalazili nisam našao ni u jednoj drugoj firmi u kojoj sam radio.

Ivan Biliškov

Kampanja za partnerstvo KSS i UNICEF-a je najsvežije iskustvo. Za kratak rok, zajednička vizija i posvećenost vrednostima koje nose ove dve organizacije dobile su kreativno rešenje i mobilizaciju dobrih partnera.

Mnogo je lepih uspomena i dobrih rezultata tokom prethodnih 20-tak godine saradnje.

Nakon dosta godina saradnje na različitim projektima, nema puno iznenađenja – Orange Studio je pouzdan partner.

Vesna SavićUNICEF

Koje vam je bilo najlepše iskustvo sa nama?
Zajednička putovanja sa smislom i svrhom, gde se najbolje i uči i gde se na poseban način kreira odnos agencija – klijent.

Zasto bi preporučili naše usluge drugome?
Zato što Orange radi srcem, a to je prava retkost! Zato što sam bila svedok da je Orange dao vizuelni pečat brendovima, koji je bio toliko snažan, da je godinama ostao znak prepoznatljivosti tih istih brendova!

Šta vas je sa našim poslom najviše iznenadilo?
Posvećenost najsitnijem detalju, koji nekada znače i više od naizgled krupnih pomeranja!

Jelena Petrović ZvekićLegend ex Marketing Manager

Najlepše iskustvo sa Brankom i Nebojšom je njihov pozitivan duh kojim vas “zaraze” bez obzira sa kakvim teretom dođete kod njih. Toliko divnih emocija unose u sve što rade da je svaki susret sa njima čaroban.

Topla preporuka za svakog ko je spreman da svoj brend prepusti na brigu ekipi profesionalnih, kreativnih i časnih ljudi. Važno je i kakvi ljudi stoje iza uspeha vašeg brenda.

Iznenađena sam koliko ideja može da izrodi neko i posle toliko godina rada a da i dalje ostane originalan i svež a da ujedno prati i ono što, donekle, tržište i savremeni adverajzing milje traži.

Sanja PešićCEO / Alma Quattro

Nije lako izdvojiti najlepše iskustvo, zato što je svako iskustvo u radu sa Orange Studijom lepo i kreativo putovanje ka finalnom cilju da svakom aktivošću iznenadimo i oduševimo potrošače Gorkog Lista, odnosno prevaziđemo njihova očekivanja. Preduslov za to je, naravno, odlično poznavanje brenda, tržišnih prilika, praćenje inovacija, kreativnost, otvorenost da se saslušaju i uvaže želje klijenta, ali i doslednost u odbrani profesionalnog mišljenја i stava.

Saradjujući sa Orange Studijom kreirali smo jedinstvene događaje, inovativna rešenja pakovanja, reimenovali proizvod, predstavljali se na ino-sajmovima…i pri tome, radeći uživali, jer smo u članovima Orange studija stekli prijatelje, koji su zajedno sa nama živeli život našeg brenda, udahnjivali mu kroz vreme novu energiju, emociju i učvršćavali vezu sa našim potrošačima. Hvala na tome narandžastom studiju.

Snežana MišićGorki List Brand Manager

Najviše pamtim energiju i iskrenu zajedničku težnju da se prave stvari koje će pomerati granice na trzištu. Ne postoji jedan momenat koji nosim više od ostalih u pamćenju. Pamtim osećaj. Fenomenalno je što tu grupu ljudi, tu organizaciju, pozivaju kompanije kada žele nešto “kreativno, ludo i otkačeno” što bi oni rekli. Legitimitet da se super zabaviš dok radiš svoj posao. Tako izlaze najbolje stvari.

Mladen Vujović

Najviše pamtim gomilu smeha i mnogo pozitivne energije. Ljude domaće i ljude prolazne… Zanatsku kreativnu atmosferu i hrabre koncepte. Razumevanje ključnih reči u poslu: ton i atmosfera komunikacije, art direkcija i glavna poruka.

Sa Narandžastima je uvek bilo mnogo lepih trenutaka ali su meni najdraži oni kad su se rađala deca i kad smo kreativno pobeđivali veće od nas…

Radovan Subić

Najdraži momenat mi je bio rad žirija na nagradnom konkursu koji smo organizovali za brend Nectar Kids 100% sokiće za decu. Bilo je mnogo prispelih i veoma kreativnih radova, a žiri je krajnje ozbiljno sa svih aspekata razmatrao i vodio vrlo oštru ali profesionalnu polemiku oko najužeg izbora i pobednika. U stvari ceo taj projekat sa putovanjem pobednika u Finsku mi je ostao u lepom pamćenju kao vrlo kreativan projekat koji smo uradili.

Borisav Lađarević

Divna atmosfera. Puno energije. Kreativna sloboda. Zabavni projekti. I pre svega neki sjajni ljudi, tada kolege, a danas prijatelji. Skoro 10 godina kasnije, sa osmehom se sećam dana u Orange-u.

Nemanja Dragojlović

Najbolje pamtim drage, kreativne i dobronamrne ljude, a svako ko ima više od pet minuta iskustva u advertising-u zna koliko je to retko.

Ljubica Jerotijević