
V Vodka

U sklopu naše uspešne saradnje sa kompanijom Si&Si dobili smo zadatak da osmislimo komunikaciju za još jedan njihov brend – V vodku. Shvatili smo da je ovo važan zadatak, pa je na kraju i osvanuo slogan za piće koji glasi: Važno je! Proizvod smo reklamirali tako što smo prvo osmislili kreativnu strategiju, pakovanje i onda krenuli u akciju – komunikacija je vršena kroz ATL (TVC, OOH, print) i BTL (POSM, event) kanale.
Pelinkovac

Kada smo započeli rad na Pelinkovcu, ovaj brend je bio u fazi svoje pune zrelosti. Bilo je neophodno zastati i razmisliti o svemu, pa i o samoj kategoriji brenda. Ko pije Pelinkovac? Kakav je to proizvod? Nikada ranije o ovom piću se, na naše čuđenje, nije govorilo kao o digestivu. I to je bio prvi zadatak – da uspešno repozicioniramo proizvod. Rezultati ove odluke postali su očigledni tek u godinama koje su usledile…