Znate onu spasonosnu rečenicu “Bez brige, biće sve u redu.” U svakodnevno poslu je čujete retko, gotovo nikad.
Još kad je neko izgovori sa osmehom… I još kad vas neko uveri da je stvarno sve u redu…
Tako u najkraćem mogu da opišem saradnju Orange Studio-a i IAA Serbia. A radimo zajedno duže od 10 godina na najrazličitijim projektima.
Nebojša, Branka, Vesna, Peđa, Slobo – evo dobre prilike da vam se zahvalim u ime IAA!
Sa Nešom je kao sa najkreativnijim detetom: neobuzdana igra, bez granica, uvek u potrazi za novom stranom života; s Brankicom je kao s roditeljem: uvek pouzdano i solidno, promišljeno i s dobrim razlogom. Zajedno, odlično radi. Zajedno smo pomogli Crvenom Krstu Srbije da napravi jednu od svojih najvećih i najdužih kampanja u moderno doba, takodje zajedno sa brojnim poznatim sportistima i Olimpijcima, uskoro i sa poznatim javnim ličnostima. „Život u tvojim rukama“ ima za cilj da Srbiju obuči da spašava živote reanimacijom srca, ručnom masažom ili elektronskim defibrilatorom. Ti posteri su i beli i plavi i crveni… ali su i narandžasti.
U saradnju sa Orange timom usli smo na velika vrata. Ruku pod ruku krenuli smo u avanturu koja je bila pravi roler koster, vožnja puna iznenađenja i uz podršku naših, sada mogu reći, Orange prijatelja ispunjena smehom i pozitivnim stavom.
Kada pomislim na našu saradnju, projuri bujica misli, ali da skratim, prve asocijacije na Orange su:
Tim profesionalaca, spremnih na razne izazove, uvek tu da podrže, posavetuju i često izvedu neizvodljivo. A stvar koju sam već znala, ali se kroz našu saradnju ukorenila, jeste :“ Uz osmeh je uvek lakše raditi !“.
Sve preporuke za naranžasti tim, sa njima je svaki posao avantura. Znajte da ste sigurni u Orange rukama.
Orange studio – tim neustrašivih profesionalaca, spremnih za najveće izazove! Kreativni, maštoviti, brzi, inovativni, moderni. Ljubazni, emotivni, tolerantni, nasmejani, pozitivni.
U takvom okruženju zadovoljstvo je sarađivati sa njima u osmišljavanju različitih web i koncertnih kampanja Muzičke produkcije RTS. Zahvaljujući njima zazvučali smo u javnosti još snažnije i moćnije. Svojim sjajnim idejama učinili su da budemo jedinstveni, prepoznatljivi, vidljivi. Da budemo među liderima u promociji klasične, džez, narodne i dečje muzike.
Orange studio – sinonim za sugestivne ideje u koje u potpunosti verujemo. To je naš tim!
Orange profesionalni tim okupljen oko Nebojše Babića i Branke Jovanović čine jaki i neustrašivi individualci, dokazani veterni i mladi talenti koji ne prestaju da me iznenađuju svojom agilnošću, inovativnošću i odnosom prema poslu. Orange je moj lični izabrani strateški partner u razvoju biznisa, a gotovo da ne mogu da zamislim domaći love-brend u čijem rastu nije direktno učestvovao kreativni tim najvoljenije agencije na ovim prostorima. Zahvalna sam im na privilegiji da svakodnevno svedočim njihovim neverovatnim transformacijama.
Kampanja za partnerstvo KSS i UNICEF-a je najsvežije iskustvo. Za kratak rok, zajednička vizija i posvećenost vrednostima koje nose ove dve organizacije dobile su kreativno rešenje i mobilizaciju dobrih partnera.
Mnogo je lepih uspomena i dobrih rezultata tokom prethodnih 20-tak godine saradnje.
Nakon dosta godina saradnje na različitim projektima, nema puno iznenađenja – Orange Studio je pouzdan partner.
Koje vam je bilo najlepše iskustvo sa nama?
Zajednička putovanja sa smislom i svrhom, gde se najbolje i uči i gde se na poseban način kreira odnos agencija – klijent.
Zasto bi preporučili naše usluge drugome?
Zato što Orange radi srcem, a to je prava retkost! Zato što sam bila svedok da je Orange dao vizuelni pečat brendovima, koji je bio toliko snažan, da je godinama ostao znak prepoznatljivosti tih istih brendova!
Šta vas je sa našim poslom najviše iznenadilo?
Posvećenost najsitnijem detalju, koji nekada znače i više od naizgled krupnih pomeranja!
Najlepše iskustvo sa Brankom i Nebojšom je njihov pozitivan duh kojim vas “zaraze” bez obzira sa kakvim teretom dođete kod njih. Toliko divnih emocija unose u sve što rade da je svaki susret sa njima čaroban.
Topla preporuka za svakog ko je spreman da svoj brend prepusti na brigu ekipi profesionalnih, kreativnih i časnih ljudi. Važno je i kakvi ljudi stoje iza uspeha vašeg brenda.
Iznenađena sam koliko ideja može da izrodi neko i posle toliko godina rada a da i dalje ostane originalan i svež a da ujedno prati i ono što, donekle, tržište i savremeni adverajzing milje traži.
Nije lako izdvojiti najlepše iskustvo, zato što je svako iskustvo u radu sa Orange Studijom lepo i kreativo putovanje ka finalnom cilju da svakom aktivošću iznenadimo i oduševimo potrošače Gorkog Lista, odnosno prevaziđemo njihova očekivanja. Preduslov za to je, naravno, odlično poznavanje brenda, tržišnih prilika, praćenje inovacija, kreativnost, otvorenost da se saslušaju i uvaže želje klijenta, ali i doslednost u odbrani profesionalnog mišljenја i stava.
Saradjujući sa Orange Studijom kreirali smo jedinstvene događaje, inovativna rešenja pakovanja, reimenovali proizvod, predstavljali se na ino-sajmovima…i pri tome, radeći uživali, jer smo u članovima Orange studija stekli prijatelje, koji su zajedno sa nama živeli život našeg brenda, udahnjivali mu kroz vreme novu energiju, emociju i učvršćavali vezu sa našim potrošačima. Hvala na tome narandžastom studiju.
U poslednjoj deceniji sam imao privilegiju i zadovoljstvo da kao profesionalni manager ili u ulozi principala sarađujem sa Orange Studijom.
Ekipa okupljena oko Branke Jovanović kao kreativnog lidera se dokazala u “start up” ulogama, kao i repozicioniranju postojećih brendova.
Njihovi mozgovi rade “out of box”, prateći današnje trendove u svakom pogledu, osluškujući potrebe tržišta i potrošača.
Referenca Orange Studio u razvoju i pozicioniranju danas regionalno vodećih brendova u svojim kategorijama je sama preporuka za sve one koji žele da idu daleko sa svojim brendom.