U Orange-u sam proveo jako kvalitetno vreme, u prijateljskoj atmosferi, radeći na velikim projektima i sa isto tako velikim klijentima. Kvalitetni međuljudski odnosi su mi pomogli da „iznesem“ najkomplikovanije projekte. Tako da je život u Orange-u dobar, samo moraš da budeš slobodan i hrabar.
Dragi moji pomorandžasti drugari, sačekao sam poslednji trenutak da se formalno pozdravim sa svima.
Za ove dve godine, moj život se značajno promenio. Slobodno i bez preterivanja mogu reći na bolje. Svemu tome ste kumovali direktno vi, od kojih sam imao stalnu podršku, puno razumevanja i bezrezervnu ljubav. Na poslovnom planu sam dosta sazreo i naučio. Sa umetnošću sam se još jače zagrlio. Kao čovek sam se duhom oslobodio… Nadam se da sam barem malo uspeo da vratim ukazano poverenje. Hvala vam drugari za sve divne trenutke.
Srce je moje narandžasto!!! ?
Ne postoji samo jedan najdraži momenat koji sam poneo iz Orange-a, već čitav niz nekih izuzetnih trenutaka i ljudi sa kojima sam radio. Ali ako bih morao da izdvojim nešto što me je fasciniralo tokom svih godina je odnos prema nečijem privatnom životu. Toliko razumevanja i podrške u svim životnim problemima koji su me snalazili nisam našao ni u jednoj drugoj firmi u kojoj sam radio.
Najviše pamtim energiju i iskrenu zajedničku težnju da se prave stvari koje će pomerati granice na trzištu. Ne postoji jedan momenat koji nosim više od ostalih u pamćenju. Pamtim osećaj. Fenomenalno je što tu grupu ljudi, tu organizaciju, pozivaju kompanije kada žele nešto “kreativno, ludo i otkačeno” što bi oni rekli. Legitimitet da se super zabaviš dok radiš svoj posao. Tako izlaze najbolje stvari.
Najviše pamtim gomilu smeha i mnogo pozitivne energije. Ljude domaće i ljude prolazne… Zanatsku kreativnu atmosferu i hrabre koncepte. Razumevanje ključnih reči u poslu: ton i atmosfera komunikacije, art direkcija i glavna poruka.
Sa Narandžastima je uvek bilo mnogo lepih trenutaka ali su meni najdraži oni kad su se rađala deca i kad smo kreativno pobeđivali veće od nas…
Najdraži momenat mi je bio rad žirija na nagradnom konkursu koji smo organizovali za brend Nectar Kids 100% sokiće za decu. Bilo je mnogo prispelih i veoma kreativnih radova, a žiri je krajnje ozbiljno sa svih aspekata razmatrao i vodio vrlo oštru ali profesionalnu polemiku oko najužeg izbora i pobednika. U stvari ceo taj projekat sa putovanjem pobednika u Finsku mi je ostao u lepom pamćenju kao vrlo kreativan projekat koji smo uradili.
Divna atmosfera. Puno energije. Kreativna sloboda. Zabavni projekti. I pre svega neki sjajni ljudi, tada kolege, a danas prijatelji. Skoro 10 godina kasnije, sa osmehom se sećam dana u Orange-u.
Najbolje pamtim drage, kreativne i dobronamrne ljude, a svako ko ima više od pet minuta iskustva u advertising-u zna koliko je to retko.
Najdraži momenat (ako se izuzme da sam primljen u Orange) svakako je bio tokom moje prve godine u Orange Studiju, bila je to 2001. kada mi je jednog jutra Babić na poklon dao najnoviji svetlomer, to je tada bilo jako vazno za svakoga ko ozbiljno pristupa fotografiji, a nije mi bio ni rodjendan, cak sam mu dan pre toga prilikom parkiranja razbio migavac na starom Opelu.
Čini mi se da ni jedan trenutak u Oragne-u nije bio dosadan, uvek neka dinamika, gomila ljudi koja tokom celog dana prolazi kroz studio, upoznaješ neke divne ljude koje nisi ni pomislio da ćeš sresti, a ne da ćeš u Orange kuhinjici piti kafu sa njima. Čitava atmosfera je nekako posebna. Nema velikih i malih ljudi, niti velikih ni malih klijenata, svi su jednako važni, čini mi se da je to začin koji Orange čini drugačijim.
Jedno od najlepših iskustava je rad na kampanji Očistimo Srbiju, dokaz da se uz manji budžet i dobru sinergiju klijenta i agencije može napraviti odlična kampanja!