All timeline stories.

Muzička produkcija RTS

Za naš profesionalni i kreativni tim, velika je privilegija i čast sarađivati sa institucijom od nacionalnog značaja, koja pripada svima, na čijoj strani je tradicija, postojanost, baština i elitizam. Promotivnim instrumentima i kreativnnošću želeli smo, a u tome i dalje nastojimo da osvežimo, doprinesemo modernosti, ali da ne narušimo prepoznatljivost Muzičke produkcije RTS. Pored rada na promociji koncertnih aktivnosti, osnaživanju brenda, promociji muzičkih virtuoza i ansambala, zajedničkim snagama podržali smo različita gostovanja, muzičke festivale, donatorske akcije i audicije. I u vremenu koji predstoji negovaćemo dobre vibracije kao zalog za lepšu budućnost.

Norbs

Najlepše je kada advertajzing radi za opšte dobro! NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) osnovala je fondaciju putem koje sakuplja novac za pomoć obolelima od retkih bolesti. Svesni toga da operišemo na osetljivom terenu, kreirali smo kampanju koja nije patetična, ali se zasniva na nečemu sa čime se ovi ljudi stalno sreću – njihovi problemi i muke koje ih prate u svakodnevnom životu jednostavno – nisu dovoljno vidljivi. Na televiziji, bilbordima, city lights-ima i društvenim mrežama osvanula je veoma važna poruka koja treba da nas zamisli i podstakne da delujemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO!

NECTAR KIDS 100%

Kada je situacija komplikovana, nekada je najbolje – zapevati. Zato smo za klijenta Nectar Kids 100% osmislili pesmicu o likovima iz šume Nektarija i tako uspešno realizovali komplikovanu tranziciju za klijenta po završenom ugovoru za Angry Birds franšizu. Redizajnirali smo pakovanje dečjih sokića, kreirali likove za svaki ukus i oko njih stvorili čitav jedan univerzum koji živi u televizijskim reklamama, na Jutjub kanalu, radiju… Naša kampanja za Nectar Kids 100% pretvorila se u 100% uspeh. Deca su u kratkom roku zavolela nove junake i ukuse i počela da uživaju u zajedničkoj priči koju smo stvorili.

Magični Čiča

U okviru šire kampanje “Don’t believe in horoscopes. Believe in artists.”, Orange Studio radove vrhunskih domaćih umetnika izvlači iz galerijskih prostora i čini ih dostupnim širokom auditorijumu. Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragan Radović) koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanule po celom gradu na bilbordima. U prostoru koji im obično ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali!

Life Nectar

Rad na brendu LIfe 100% sokova podrazumeva stalnu borbu kako bi se potrošačima, u eri kada na tržištu postoji mnogo brendova sokova i svi tvrde da su kvalitetni i zdravi, objasnilo kako je Life 100% zaista najkvalitetniji i najbolji sok. Od redizajna ambalaže, preko televizijskih kampanja koje smo razvili, komunikacije na društvenim mrežama, pa sve do promocija i BTL aktivnosti, na umu smo sve vreme imali to da moramo da prenesemo poruku koju smo kreirali, a koja najbolje opisuje brend Life 100%, a to je: JEDAN JE LIFE!

Alma Quattro

Kako reklamirati nekoga ko je stalno tu, u našem gradu, gde god da se okrenemo, ali najčešće toga nismo svesni, jer je poenta njegovog postojanja da reklamira druge? Kompanija Alma Quatro, lider u outdoor oglašavanju, pozvala nas je da smislimo kako će obeležiti 25 godina postojanja. Rezultat saradnje je kampanja koja nas je sve ispunila pozitivnom energijom – kampanja reklamiranja nepostojećih proizvoda koji život čine lepšim i ispunjenijim. Uz slogan VIDIMO SE SVAKOG DANA, Alma Quatro je ziasta poslala pravu poruku o sebi i prikazala sebe kao kompaniju koja je neka vrsta “dobrog duha“ grada i zemlje u kojoj radi.

Alpina Drink

Alpina Drink je bezalkoholno osvežavajuće gazirano piće od alpskih biljaka, poznato starijim generacijama. Zadatak je bio da kreiramo kompletnu kampanju za ovaj brend, ali ne tako što ćemo se podsećati starih dobrih vremena, već tako što ćemo ovo piće učiniti bliskim novim generacijama. I tako se rodio čuveni plavi zec, na prvi pogled nelogičan zaštitni lik napitka koji je sinonim za svežinu. Kreirajući apsurdne instagram video klipove sa zecom koji luta gradom i upada u različite vrste simpatičnih situacija, napravili smo bum na društvenim pregledima. Brend koji nije imao adekvatan advertajzing, sada je imao IG storije sa po više desetina…

NIS

Orange Studio je odgovoran za digitalne aktivnosti kompanije NIS. Pored svakodnevnih objava na društvenim mrežama, digitalnih aktivacija i redovnog servisiranja društvenih mreža, posebno smo ponosni na ono što smo napravili u okviru projekta NIS MULTIKULTURALNOST. Kompanija NIS kao jednu od svojih najvećih vrednosti ističe zaposlene koji dolaze iz svih krajeva sveta, a naši korporativni filmovi koji promovišu upravo vrednosti multikulturalizma, na najbolji način su prikazale.

Nectar Life Occasion

Jedna od mnogih kampanja koje smo realizovali za klijenta Nectar Life, bila je i kampanja Occasion, u okviru koje smo komunicirali sve one prilike u kojima može da se pije sok. Pored toga što je bilo zabavno raditi na ovakvom zadatku i maštovitosti koje su naši dizajneri morali da pokažu na delu, ne možemo a da se ne pohvalimo priznanjem koje je došlo na kraju. Orange Studio je za ovu kampanju nagrađen bronzanim priznanjem UEPS-a u kategoriji OOH.

Don Don – Tvojih 5 Minuta

Don Don je domaća kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom hleba i proizvoda od brašna. Njihov tost je zaista vrhunskog kvaliteta, a njegovo plasiranje na tržište, za nas je predstavljalo veliki izazov. Zato smo, između ostalih aktivnosti na lansiranju brenda (packaging, ATL, BTL, digital) organizovali nagradnu igru pod imenom TOST IZAZOV, u okviru koje smo motivisali potrošače da se aktivno uključe u život naših tost hlebova na društvenim mrežama i osvoje vredne nagrade.