All timeline stories.

Balkan ekspres

Za premijeui mjuzikla „Balkan Ekspres“ u Pozorištu na Terazijama, imali smo priliku da damo svoj kreativni doprinos ovom velikom projektu! Bili smo zadužein za vizuelni identitet i sva grafička rešenja promotivnih materijala – od postera, preko digitalnih vizuala, do svih detalja koji su pratili ovu kampanju. Inspirisani legendarnim filmskim klasikom i uzbudljivom pričom, naš tim je želeo da uhvati duh epohe i avanture, ali i da unese svežinu i energiju mjuzikla. Rad na ovom projektu bio je prava kreativna vožnja – od prvih skica do finalnog dizajna, svaki detalj je pažljivo osmišljen kako bi publici dočarao atmosferu „Balkan Ekspresa“. Ponosni…

Analogna mala dela

U eri digitalne komunikacije i užurbanog života, često zaboravljamo na male trenutke koji život čine posebnim. Kroz seriju vizuelno upečatljivih outdoor rešenja, podsećamo na vrednost ljudskog kontakta, strpljenja i ljubaznosti. Postavljamo važna pitanja o našoj svakodnevici: Kome ste se danas osmehnuli? Koga ste juče pažljivo slušali? Koliko puta ste danas rekli „dobar dan“? Kada ste poslednji put bili strpljivi?

Alma Quattro „Zaboravljeni bukvar“

Za kraj godine smo sa velikim zadovoljstvom kreirali kampanju „Zaboravljeni bukvar“ koja predstavlja značajan CSR projekat koji podseća na fundamentalne vrednosti nešeg društva. Ova inicijativa je kreirana u saradnji sa našim dugogodišnjim klijentom Alma Quattro i našom galerijom O3ONE Art Space. Cilj nam je bio da istaknemo važnost povratka suštinskim principima koji su ključni za dobrobit zajednice. „Zaboravljeni bukvar“ za nas nije samo marketinška kampanja, već i poziv na društvenu odgovornost. Ona nas sve podseća na vrednosti kojima svakodnevno treba da se vraćamo jer su i dalje od esencijalnog značaja za naše kolektivno blagostanje. U vremenu brzih promena i izazova,…

Ben Akiba

Smeh je univerzalni jezik koji briše sve granice, a na ovom festivalu ga nikad nije previše – baš kao što ni brkova Ben Akibe nikad nije dosta za sve ljubitelje dobre komedije. Kampanju koju smo uradili za ovaj festival  karakteriše minimalistički i retro pristup dizajnu. Za ključni simol smo kreirali stilizovane brkove koji služe kao prepoznatljiv simbol komedije i poveznica sa imenom festivala. Sa radošću i entuzijazmom smo kreirali ovu kampanju, inspirisani desetogodišnjom tradicijom smeha i pozitivne energije Ben Akiba kluba, pretačući taj duh u vizuelni identitet koji odiše vedrinom.

MASKKING

Maskking, svetski poznati brend elektronskih cigareta, postao je naš novi klijent. Za Maskking smo kreirali sveobuhvatnu 360° marketinšku kampanju fokusiranu na njihov novi ukus breskve i grožđa. Maskking, osnovan 2015. godine, poznat je po svojim kompaktnim i jednostavnim za upotrebu uređajima za vejpovanje koji su osvojili simpatije desetina hiljada korisnika širom sveta. Naša kampanja je osmišljena da istakne inovativnost i kvalitet Maskking proizvoda, posebno njihov novi osvežavajući ukus koji kombinuje sočnu breskvu i slatko grožđe. Kroz ovu 360° kampanju, iskoristili smo raznovrsne marketinške kanale kako bismo efikasno promovisali novi Maskking ukus i dodatno ojačali poziciju brenda na tržištu elektronskih cigareta.

Naslovna strana knjige „Pod tuđim suncem“

Imali smo čast da sarađujemo sa Miodragom Mišom Majićem na dizajniranju naslovne strane njegove nove knjige “Pod tuđim suncem*”. Ova knjiga, izdata od strane Vulkan izdavaštva, donosi duboku priču o ljudskoj patnji i nadi, što smo pokušali da prenesemo kroz vizuelni identitet korica. Naša inspiracija za dizajn potekla je iz same suštine priče, koja se odvija u neizvesnim vodama života. Kroz minimalistički pristup i simboliku, cilj nam je bio da čitaocima prenesemo atmosferu i emocije koje knjiga nosi. Zahvaljujemo Miodragu Majiću i Vulkanu na poverenju i prilici da budemo deo ovog kreativnog procesa. Radujemo se daljoj saradnji i novim izazovima!

BEOGRADSKI SINDIKAT

Ogroman respect smo dobili ukazanom prilikom da kreiramo total look kampanju za naš kultni hip hop bend Beogradski sindikat povodom 25 godina njihovog postojanja. Sindikat često ukazuje na različite probleme u našem društvu. Profilisani su kao veoma angažovan sastav, sa oštrim političkim stavovima i jakom rodoljubivom notom u svojim pesmama. Time je za nas izazov bio veći i veoma smo ponosni što smo dali svoj kreativan doprinos ovom važnom projektu.

RED BULL HALF COURT

Red Bull Half Court svetsko veliko finale održalo se na Kalemegdanu u Beogradu, u Srbiji – zemlji sa bogatom košarkaškom kulturom, zemlji koja je iznedrila mnoge legendarne asove. Nacionalni pobednici sa pet kontinenata i iz 25 zemalja okupili su se u septembru 2023. na Svetskom finalu, gde su se takmičili za svetske kraljeve „street“ igre 3×3! Imali smo veliki kreativni izazov da budemo deo ekipe zadužene za total vizuelni identitet i kompletan brending ovog spektakularnog događaja.

RILASTIL

Za vrhunsku dermatološku kozmetičku kuću razvili smo kompleksan web site koji obuhvata nekoliko posebnih linija nege kože lica i tela. Osnovna vrednost i istorijski faktor koji leži u osnovi Rilastilovih smernica je kvalitet, a zagarantovan je trudom u stvaranju i formulisanju naučnih laboratorija i neprestanim istraživanjima. Pažljivo odabrani aktivni sastojci osiguravaju najbolji kvalitet, najveću kozmetičku ugodnost i visoke performanse. Inovativni aktivni sastojci, specifične formule, upotreba materijala za pakovanje dizajniranih da na najbolji način sačuvaju integritet formula, klinička ispitivanja i visokokvalitetna obrada – garantuju efikasnost Rilastil proizvoda.

ŽC MILICA & NOVARTIS

Zašto baš ja? – pitanje koje svako od nas postavi toliko puta u životu. Ali žene koje su pobedile rak dojke su na svom primeru dokazale i pokazale da je – Život čudo za koje se vredi boriti! Njihove autentične lične ispovesti imaju za cilj da osnaže sve žene da je rak dojke pobediv ako se dijagnostikuje na vreme. Za Ženski centar Milica i Novartis imali smo priliku da kreiramo novu integrisanu kampanju „Jača sam od (m)raka“ koja se sastojala od televizisjkih spotova, bilborda, kampanje na društvenim mrežama, testemonijala. Kampanja koja nas je sve emotivno dotakla i za koju se vredelo…