All timeline stories.

DRŽAVNA LUTRIJA SRBIJE

Naš kreativni tim je imao priliku da osmisli novu kampanju za Loto pod nazivom „Igrajte Loto. Nikad se ne zna!“ Ideja nam je bila da prikažemo kako svako na svoj način bira svojih srećnih sedam brojeva, tako da su zastupljeni razni karakteri aktera. Svako igra svoju dobitnu kombinaciju sa uverenjem da je baš ona prava. Režiju potpisuje Miša Terzić.

UNICEF

Kao i uvek do sada UNICEF je bio uz svako dete nastojeći da olakša situacije u kojima se svako od nas našao. Tokom pandemije virusa Covid 19 koji je na trenutak zaustavio ceo svet i svaku porodicu zadržao u domu, za UNICEF smo kreirali kampanju na društvenim mrežama pod sloganom “Za svako dete” koja je svojim divnim pričama, igrama, ilustracijama, zanimljivim predlozima dočarala kako možemo da provedemo vreme sa svojim najdražima i ujedno nas podsetila koliko nam je to vreme i nedostajalo. Cilj kampanje je zadržati dečji osmeh, kao nešto najvažnije i svakom detetu pružiti još više sigurnosti, ljubavi i…

UDUS

Zadatak je bio opštoj javnosti predstaviti prebogato nasleđe Udruženja dramskih umetnika Srbije koji ove godine obeležava 100 godina postojanja i istoriju srpskog pozorišnog života, uopšte, i sve to – u samo jednoj kampanji. Uz pomoć kompanije Alma Quattro koja je uvek otvorena za neprofitne projekte od opšteg značaja, kreirali smo i realizujemo IZLOŽBU NA OTVORENOM, u okviru koje se nalaze važni događaji iz istorije našeg pozorišta, veliki umetnici i velika ostvarenja, i to na oglasnim prostorima širom grada. Nadamo se da je ovo rešenje dostojno jubileja koji UDUS proslavlja i želimo ovom udruženju da i u budućnosti ostane jedan od…

Muzička produkcija RTS

Za naš profesionalni i kreativni tim, velika je privilegija i čast sarađivati sa institucijom od nacionalnog značaja, koja pripada svima, na čijoj strani je tradicija, postojanost, baština i elitizam. Promotivnim instrumentima i kreativnnošću želeli smo, a u tome i dalje nastojimo da osvežimo, doprinesemo modernosti, ali da ne narušimo prepoznatljivost Muzičke produkcije RTS. Pored rada na promociji koncertnih aktivnosti, osnaživanju brenda, promociji muzičkih virtuoza i ansambala, zajedničkim snagama podržali smo različita gostovanja, muzičke festivale, donatorske akcije i audicije. I u vremenu koji predstoji negovaćemo dobre vibracije kao zalog za lepšu budućnost.

Norbs

Najlepše je kada advertajzing radi za opšte dobro! NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) osnovala je fondaciju putem koje sakuplja novac za pomoć obolelima od retkih bolesti. Svesni toga da operišemo na osetljivom terenu, kreirali smo kampanju koja nije patetična, ali se zasniva na nečemu sa čime se ovi ljudi stalno sreću – njihovi problemi i muke koje ih prate u svakodnevnom životu jednostavno – nisu dovoljno vidljivi. Na televiziji, bilbordima, city lights-ima i društvenim mrežama osvanula je veoma važna poruka koja treba da nas zamisli i podstakne da delujemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO!

NECTAR KIDS 100%

Kada je situacija komplikovana, nekada je najbolje – zapevati. Zato smo za klijenta Nectar Kids 100% osmislili pesmicu o likovima iz šume Nektarija i tako uspešno realizovali komplikovanu tranziciju za klijenta po završenom ugovoru za Angry Birds franšizu. Redizajnirali smo pakovanje dečjih sokića, kreirali likove za svaki ukus i oko njih stvorili čitav jedan univerzum koji živi u televizijskim reklamama, na Jutjub kanalu, radiju… Naša kampanja za Nectar Kids 100% pretvorila se u 100% uspeh. Deca su u kratkom roku zavolela nove junake i ukuse i počela da uživaju u zajedničkoj priči koju smo stvorili.

Magični Čiča

U okviru šire kampanje “Don’t believe in horoscopes. Believe in artists.”, Orange Studio radove vrhunskih domaćih umetnika izvlači iz galerijskih prostora i čini ih dostupnim širokom auditorijumu. Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragan Radović) koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanule po celom gradu na bilbordima. U prostoru koji im obično ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali!

Life Nectar

Rad na brendu LIfe 100% sokova podrazumeva stalnu borbu kako bi se potrošačima, u eri kada na tržištu postoji mnogo brendova sokova i svi tvrde da su kvalitetni i zdravi, objasnilo kako je Life 100% zaista najkvalitetniji i najbolji sok. Od redizajna ambalaže, preko televizijskih kampanja koje smo razvili, komunikacije na društvenim mrežama, pa sve do promocija i BTL aktivnosti, na umu smo sve vreme imali to da moramo da prenesemo poruku koju smo kreirali, a koja najbolje opisuje brend Life 100%, a to je: JEDAN JE LIFE!

Alma Quattro

Kako reklamirati nekoga ko je stalno tu, u našem gradu, gde god da se okrenemo, ali najčešće toga nismo svesni, jer je poenta njegovog postojanja da reklamira druge? Kompanija Alma Quatro, lider u outdoor oglašavanju, pozvala nas je da smislimo kako će obeležiti 25 godina postojanja. Rezultat saradnje je kampanja koja nas je sve ispunila pozitivnom energijom – kampanja reklamiranja nepostojećih proizvoda koji život čine lepšim i ispunjenijim. Uz slogan VIDIMO SE SVAKOG DANA, Alma Quatro je ziasta poslala pravu poruku o sebi i prikazala sebe kao kompaniju koja je neka vrsta “dobrog duha“ grada i zemlje u kojoj radi.

Alpina Drink

Alpina Drink je bezalkoholno osvežavajuće gazirano piće od alpskih biljaka, poznato starijim generacijama. Zadatak je bio da kreiramo kompletnu kampanju za ovaj brend, ali ne tako što ćemo se podsećati starih dobrih vremena, već tako što ćemo ovo piće učiniti bliskim novim generacijama. I tako se rodio čuveni plavi zec, na prvi pogled nelogičan zaštitni lik napitka koji je sinonim za svežinu. Kreirajući apsurdne instagram video klipove sa zecom koji luta gradom i upada u različite vrste simpatičnih situacija, napravili smo bum na društvenim pregledima. Brend koji nije imao adekvatan advertajzing, sada je imao IG storije sa po više desetina…