All timeline stories.

LULU pekare

LULU pekare, sa svojih 10tak objekata u Beogradu, podižu lestvicu, kako u pekarskoj industriji, tako i u praćenju kvaliteta i dobrih ukusa od strane zadovoljnih potrošača. U skladu sa tim, agencija Orange i tim koji radi na ovom inspirativnom klijentu, prepoznao je osnovne pravce u koloritu, rešenju brendinga enterijera, eksterijera, POS materijala i dr, kao i potrebu za uvođenjem platforme #novekomsije koja u sebi nosi sve, čime želimo da naš klijent bude prepoznat na tržištu.

Teledirekt

Jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija Teledirekt dala nam je “vetar u leđa” da unapredimo mnoge njihove usluge, zajedno napravimo iskorak u IT svetu. Tako je nastao novi koncept komunikacije, brend platforma “Direktnije ne može”, novi web sajt i vizuelni identitet. Zajedno se radujemo izazovima koji su tek pred nama.

RedBull

RED BULL

U atletskoj dvorani organizovali smo takmičenje u skoku udalj za 10 devojaka i 10 momaka koje su Ivana Španović i Strahinja Jovančević izabrali u okviru treće sezone akcije #trenirajsaivanom pod nazivom „Preskoči svoje limite“. Mi smo, kao i uvek, bili zaduženi za kompletan vizuelni identitet dogadjaja i promotivnu kampanju. Posle zagrevanja, vežbi u test skokovima, svi takmičari su dobili priliku da se uvere u to koliko su tehnike skoka važne da bi se ostvarila što bolja distanca.

UN75

Povodom obeležavanja 75. godišnjice rada Ujedinjenih Nacija kreirali smo integrisanu kampanju „Naše sutra“. Teme koje smo obradili su Solidarnost, Životna sredina i Zdravlje i blagostanje. Tim povodom smo organizovali i konkurs za muraliste povodom oslikavanja zida na kući UN-a.

Galenika Pantenol

Pantenol – Galenika

U saradnji sa agencijom Chapter4, imali smo prililu da učestvujemo u kreiranju i realizaciji najnovije kampanje za Galenikin brend Pantenol. Naš zadatak je bio fotografisanje Marije Kilibarde koja je zaštitno lice brenda kao i sam grafički dizajn nosećeg vizuala.

UNICEF

Orange Studio, u okviru nove Unicef kampanje Razigrano roditeljstvo, angažovan je na radu za kompletan vizuelni identitet, ilustrovane vizuale i animaciju. Tema je važnost igre između roditelje i deteta u najmlađem uzrastu. Poruka je da pustite da vas dete vodi kroz knjigu, a da čitajući detetu svaki dan, skupa plovite kroz svet mašte.

MOL

MOL Serbia

MOL Serbia je prepoznat na tržištu po visokokvalitetnim proizvodima.Naš zadatak je bio da odgovorimo na svakodnevne izazove u ATL, BTL i digital komunikaciji. Jedan od inovativnih projekata, koji smo prvi započeli i uspešno realizovali je i Foood Truck. Dodatni izazov je CSR kampanja“Igra je za decu, dečiji život nije igra!“ koja je dodatno razvila svest u društvu.

BIG Novi Sad

BIG Novi Sad

U eri razvoja šoping centara u svim gradovima sveta, samim tim u Srbiji, dobili smo priliku da ostvarimo saradnju sa šoping centrom BIG Novi Sad. Kroz ATL komunikaciju i jake digital kampanje bio nam je izazov da kreativnim rešenjima doprinosimo jačini i prepoznatljivosti ovog brenda sa krajnjom porukom ka zadovoljnom korisniku.

BIG Fashion Park

BIG Fashion Park

BIG Fashion Park je otvoren iste godine kada i BIG Pančevo. Orange studio je bio angažovan za kreiranje vizuelnog identiteta. Velika posećenost i zadovoljstvo među posetiocima povećano je i otvaranjem dugo očekivanog prvog DecatHlona u Srbiji. Prodajna mesta i brendovi po ukusu svakog potrošača, mesto za razonodu, tu su da svojim proizvodima u dizajniranom enterijeru i eksterijeru BIG Šoping Parka privlače stare i nove kupce svakodnevno.