All timeline stories.

UNICEF

Orange Studio, u okviru nove Unicef kampanje Razigrano roditeljstvo, angažovan je na radu za kompletan vizuelni identitet, ilustrovane vizuale i animaciju. Tema je važnost igre između roditelje i deteta u najmlađem uzrastu. Poruka je da pustite da vas dete vodi kroz knjigu, a da čitajući detetu svaki dan, skupa plovite kroz svet mašte.

MOL Serbia

MOL Serbia je prepoznat na tržištu po visokokvalitetnim proizvodima.Naš zadatak je bio da odgovorimo na svakodnevne izazove u ATL, BTL i digital komunikaciji. Jedan od inovativnih projekata, koji smo prvi započeli i uspešno realizovali je i Foood Truck. Dodatni izazov je CSR kampanja“Igra je za decu, dečiji život nije igra!“ koja je dodatno razvila svest u društvu.

BIG Novi Sad

U eri razvoja šoping centara u svim gradovima sveta, samim tim u Srbiji, dobili smo priliku da ostvarimo saradnju sa šoping centrom BIG Novi Sad. Kroz ATL komunikaciju i jake digital kampanje bio nam je izazov da kreativnim rešenjima doprinosimo jačini i prepoznatljivosti ovog brenda sa krajnjom porukom ka zadovoljnom korisniku.

BIG Fashion Park

BIG Fashion Park je otvoren iste godine kada i BIG Pančevo. Orange studio je bio angažovan za kreiranje vizuelnog identiteta. Velika posećenost i zadovoljstvo među posetiocima povećano je i otvaranjem dugo očekivanog prvog DecatHlona u Srbiji. Prodajna mesta i brendovi po ukusu svakog potrošača, mesto za razonodu, tu su da svojim proizvodima u dizajniranom enterijeru i eksterijeru BIG Šoping Parka privlače stare i nove kupce svakodnevno.

BIG Fashion

Tim koji dobija, nema potrebe da se menja. Već nekoliko godina, odgovorni smo za ATL komunikaciju BIG šoping centara u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu. Kada u gradu vidite prepoznatljive bilborde ovih šoping centara sa duhovitim porukama koje pozivaju na kupovinu uz velike popuste, znajte da su nastali u našoj agenciji. Uz našu pomoć, BIG je postao sinonim za dobru kupovinu i provod!

Kazimir

U agencijskom radu uvek ima poslova koji se pamte. Da li je to zbog klijenta, interesantih dogodovština ili zadovoljstva nakon završenog posla? Takav je rad na sajtu kazimir.rs. Pamti se po Velimiru Ćurgus Kazimiru, svestranoj ličnosti, piscu, novinaru, uredniku, umetniku, osnivaču NUNS-a, direktoru Ebarta. Pamti se po zadovoljstvu u radu na vizuelnom  identitetu, web dizajnu i programiranju online publikacije Muzeja Melanholije baziranog na Kazimirovom dnevniku.

MAGNA PHARMACIA

Još jedna u nizu uspešne i kreativne saradnje je rad na unapređenju on line poslovanja sa kompanijom Magna Phamacia. Sjajne ideje, ljudi, energija učinili su da Magna sajt bude još bolji, atraktivniji i inovativniji. Odlična atmosfera tokom photo shootinga doprinela je da ceo tim bude sjajno predstavljen a sve u skladu sa energijom i poslovima koje vode. Magna Pharmacia utiče na poboljšanje zdravlja ljudi nudeći najsavremenija medicinska sredstva. Nastavljamo saradnju u duhu inovacija sa težnjom da budemo zajedno što uspešniji i bolji u svim budućim poslovnim izazovima.

DRŽAVNA LUTRIJA SRBIJE

Naš kreativni tim je imao priliku da osmisli novu kampanju za Loto pod nazivom „Igrajte Loto. Nikad se ne zna!“ Ideja nam je bila da prikažemo kako svako na svoj način bira svojih srećnih sedam brojeva, tako da su zastupljeni razni karakteri aktera. Svako igra svoju dobitnu kombinaciju sa uverenjem da je baš ona prava. Režiju potpisuje Miša Terzić.

UNICEF

Kao i uvek do sada UNICEF je bio uz svako dete nastojeći da olakša situacije u kojima se svako od nas našao. Tokom pandemije virusa Covid 19 koji je na trenutak zaustavio ceo svet i svaku porodicu zadržao u domu, za UNICEF smo kreirali kampanju na društvenim mrežama pod sloganom “Za svako dete” koja je svojim divnim pričama, igrama, ilustracijama, zanimljivim predlozima dočarala kako možemo da provedemo vreme sa svojim najdražima i ujedno nas podsetila koliko nam je to vreme i nedostajalo. Cilj kampanje je zadržati dečji osmeh, kao nešto najvažnije i svakom detetu pružiti još više sigurnosti, ljubavi i…