All timeline stories.

FK Crvena Zvezda

„Zvezda je život, sve ostalo su sitnice“ je kampanja kojom je kerativni tim Orange Studija na neobičan i nesvakidašnji način počeo sa promocijom i najavom utakmica Fudbalskog kluba Crvena Zvezda. Prva gerilska kampanja se sastojala od stikera i stensila kojom je oblepljen i iscrtan skoro ceo grad ali je fokus naravno bio na krugu dvojke. Volume 2 je obuhvatio izradu simulacije saobraćajnih znakova koji su postavljani na najprometnije raskrsnice i upućivale javnost da „Zvezda igra“ i „Ajmo svi na Marakanu“. Celu kampanju je zabeležila TV Zvezda i montirala video klipove koji su šerovani na svim društvenim mrežama i zabeležili veliki…

Sokoj

Veliko zadovoljstvo celog tima Orange studija bio je rad na projektu idejnog rešenja, preloma i štampanja Monografije posvećenoj sedamdesetogodišnjici Sokoja. Monografija prati transformaciju ove organizacije od njenog osnivanja 1950. godine kao Saveza kompozitora Jugoslavije (SAKOJ), do današnje Organizacije muzičkih autora Srbije, a i osvetljava kulturni milje u kojem je SOKOJ postojao i do danas opstao.

ZEPTER

Našu naradžastu porodicu smo uvećali za još jednog važnog člana. Dobrodošao Zepter International. Naš kreativni tim je zadužen za idejni koncept, grafičko oblikovanje i promociju proizvoda poput Bioptron, Hyperlight Eyewear, TAS 100 – Therapy Air Smart, kao i liniju parfema Luxory Overdose. Zadovoljstvo je biti deo Zepter sveta.

IDEA RESIDENCE

IDEA Residence je moderno i drugačije iskustvo kupovine, sa brojnim novitetima u ponudi premium proizvoda. Ona je high class, luksuzno opremljen retail objekat, koji se savršeno uklapa u rezidencijalnu arhitekturu samog kompleksa „Kneza Miloša Residence“. Orange tim je kreirao total identitet objekta, dizajn enterijera, scenografske elemente, unutrašnje i spoljašnje obeležavanje.

MUZEJ GRADA BEOGRADA

Orange Studio nastavlja sa tradicijom pružanja podrške institucijama kulture. Saradnju sa Muzejom grada Beograda ostvarili smo kroz dva značajna projekta. Organizovali smo izložbu „Vinča – Neolitska metropola na Dunavu“ i realizovali kompletan promotivni materijal u vidu prateće brošure, pozivnice, postera. Za projekat „Četvorojevanđelje – prva knjiga štampana u Beogradu“ smo kreirali multimedijalnu interaktivnu prezentaciju i bili zaduženi sa grafički dizajn svih sredstava komunikacije. Radujemo se novim projektima koje spremamo za ovu godinu.

LULU pekare

LULU pekare, sa svojih 10tak objekata u Beogradu, podižu lestvicu, kako u pekarskoj industriji, tako i u praćenju kvaliteta i dobrih ukusa od strane zadovoljnih potrošača. U skladu sa tim, agencija Orange i tim koji radi na ovom inspirativnom klijentu, prepoznao je osnovne pravce u koloritu, rešenju brendinga enterijera, eksterijera, POS materijala i dr, kao i potrebu za uvođenjem platforme #novekomsije koja u sebi nosi sve, čime želimo da naš klijent bude prepoznat na tržištu.

Teledirekt

Jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija Teledirekt dala nam je “vetar u leđa” da unapredimo mnoge njihove usluge, zajedno napravimo iskorak u IT svetu. Tako je nastao novi koncept komunikacije, brend platforma “Direktnije ne može”, novi web sajt i vizuelni identitet. Zajedno se radujemo izazovima koji su tek pred nama.

RedBull

RED BULL

U atletskoj dvorani organizovali smo takmičenje u skoku udalj za 10 devojaka i 10 momaka koje su Ivana Španović i Strahinja Jovančević izabrali u okviru treće sezone akcije #trenirajsaivanom pod nazivom „Preskoči svoje limite“. Mi smo, kao i uvek, bili zaduženi za kompletan vizuelni identitet dogadjaja i promotivnu kampanju. Posle zagrevanja, vežbi u test skokovima, svi takmičari su dobili priliku da se uvere u to koliko su tehnike skoka važne da bi se ostvarila što bolja distanca.

UN75

Povodom obeležavanja 75. godišnjice rada Ujedinjenih Nacija kreirali smo integrisanu kampanju „Naše sutra“. Teme koje smo obradili su Solidarnost, Životna sredina i Zdravlje i blagostanje. Tim povodom smo organizovali i konkurs za muraliste povodom oslikavanja zida na kući UN-a.

Galenika Pantenol

Pantenol – Galenika

U saradnji sa agencijom Chapter4, imali smo prililu da učestvujemo u kreiranju i realizaciji najnovije kampanje za Galenikin brend Pantenol. Naš zadatak je bio fotografisanje Marije Kilibarde koja je zaštitno lice brenda kao i sam grafički dizajn nosećeg vizuala.