All timeline stories.

NIS

Orange Studio je odgovoran za digitalne aktivnosti kompanije NIS. Pored svakodnevnih objava na društvenim mrežama, digitalnih aktivacija i redovnog servisiranja društvenih mreža, posebno smo ponosni na ono što smo napravili u okviru projekta NIS MULTIKULTURALNOST. Kompanija NIS kao jednu od svojih najvećih vrednosti ističe zaposlene koji dolaze iz svih krajeva sveta, a naši korporativni filmovi koji promovišu upravo vrednosti multikulturalizma, na najbolji način su prikazale.

Nectar Life Occasion

Jedna od mnogih kampanja koje smo realizovali za klijenta Nectar Life, bila je i kampanja Occasion, u okviru koje smo komunicirali sve one prilike u kojima može da se pije sok. Pored toga što je bilo zabavno raditi na ovakvom zadatku i maštovitosti koje su naši dizajneri morali da pokažu na delu, ne možemo a da se ne pohvalimo priznanjem koje je došlo na kraju. Orange Studio je za ovu kampanju nagrađen bronzanim priznanjem UEPS-a u kategoriji OOH.

Don Don – Tvojih 5 Minuta

Don Don je domaća kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom hleba i proizvoda od brašna. Njihov tost je zaista vrhunskog kvaliteta, a njegovo plasiranje na tržište, za nas je predstavljalo veliki izazov. Zato smo, između ostalih aktivnosti na lansiranju brenda (packaging, ATL, BTL, digital) organizovali nagradnu igru pod imenom TOST IZAZOV, u okviru koje smo motivisali potrošače da se aktivno uključe u život naših tost hlebova na društvenim mrežama i osvoje vredne nagrade.

Kolarac

Najviše se radujemo onda kada možemo da pružimo podršku vrhunskoj umetnosti. Ne samo da smo kreirali sajt Kolarca, već smo učestvovali i u prikupljanju sredstava za kupovinu novog klavira. U periodu između 2014. i 2017. organizovali smo akciju Koncert za klavir, u okviru koje smo prikupljali donacije, organizovali koncerte, delili zahvalnice donatorima… Rezultat svega toga je da sada svi možemo da uživamo u svirci vrhunskih virtuoza na klaviru!

Nelt – Helt

Realizovali smo kampanju za Helt proizvode koja je imala više faze. Po završenom dizajniranju pakovanja, na tržištu je osvanula teaser kampanja sa pitalicama na temu boja (Šta je to malo belo, za dušu i telo?). U reveal fazi smo predstavili proizvode, koje smo kasnije reklamirali u ATL, BTL i digitalnim kanalima. Integrisana kampanja je podrazumevala i akcija sađenja drveća u školama #zdravosepokreni koja je za samo dva dana na društvenim mrežama imala više od 250 reakcija.

Epoha

Destilerija Epoha se bavi proizvodnjom visokokvalitetnih rakija od voća sa obronaka planine Majevice, po tradicionalnoj recepturi koja se koristi vekovima i koja u kombinaciji sa klimom i zemljištem daje ovim rakijama karakteristične arome koje plene svojim ukusima. Da bi u ovim proizvodima uživao ceo svet, bilo je neophodno kreirati nazive i ambalažu koji odražavaju pravi karakter ovih rakija. I tako su nastale Klasika, Romantika, Impresija, Simbolika…

Delhaize

Delhaize Srbija je članica međunarodnog trgovinskog lanca Ahold Delhaize, vodećeg svetskog maloprodajnog lanca sa 6.500 prodavnica širom sveta i sa 370.000 saradnika. U Srbiji, ova kompanija konstantno radi na proširenju asortimana, konstantnom podizanju kvaliteta, unapređenju receptura i dizajnu. A kada smo već kod dizajna, Orange Studio je za Delhaize realizovao brend identitet i pakovanje za preko 250 proizvoda iz kategorija prehrambenih proizvoda, proizvoda za kućne ljubimce, kućne hemije i higijenskih proizvoda.

RNB

Rafinerija Nafte Beograd poznata je po svojim uljima i mazivima za motore GALAX. Ovaj proizvod je imao svoje uspone i padove, a naš zadatak je bio da se pobrinemo da postoje samo usponi. U sklopu redizajna pakovanja, stvorili smo novi vizuelni identitet cele linije proizvoda. Da bi brend zaista beležio samo uspehe, pobrinula se i naša kampanja u okviru koje smo plasirali novi pozicioni slogan – NEZAUSTAVLJIV! Ovaj brend je posle toga, zaista postao nezaustavljiv na tržištu.

Crni Žuti Sok

Kultne kampanje se nekada dese spontano! Lansirali smo Crni i Žuti sok o kome je odmah sa simpatijama počelo da se govori po gradu i društvenim mrežama. Projekat je podrazumevao dizajn boce i etikete, kao i naming proizvoda. Da bismo bili sigurni da su Crni i Žuti na pravom putu, realizovali smo digital aktivnosti koje su se sastojale od objava od kojih si mnoge odmah postale viralne i nasmejavale ljude.

Aqua Gala

Aqua Gala je dugo bila voda koja nije bila dovoljno vidljiva na tržištu. Kao da nije uspela da pronađe svoj put. Naš zadatak je bio da repozicioniramo brend, izgradimo brend identitet dizjaniramo pakovanje i realizujemo integrisanu kampanju (ATL, BTL, Digital). Izgleda da je Aqua Gala uspela da pronađe svoj put zahvaljujući našoj kampanji i televizijskom spotu sa porukom: Nađi svoj put.