All timeline stories.

Guarana

KNJAZ MILOŠ

Teško je i prisetiti se svega što smo godinama radili za vodeće energetsko piće na našem tržitšu, pa ćemo zato izdvojiti samo neke: kompletan dizajn proizvoda, uvođenje čuvene sovice kao zaštitnog znaka proizvoda, izgled nebrojenih special edition pakovanja, kompletna ATL i BTL komunikacija,… Sigurni smo da svi pamte crno-bele TV spotove snimane iz perspektive glavnog junaka, izuzetno dinamično montirane tako da pršte energijom.

ambijenti

Ambijenti

Rad za svakog klijenta donosi određene izazove i satisfakciju. Ali, kada radiš za sebe, onda to donosi poseban osećaj. Orange Studio je osmislio, kreirao, dizajnirao i plasirao na tržište sopstveni časopis iz oblasti dizajna enterijera. U tom poslu, udružili smo se sa profesionalcima iz ove oblasti i napravili nešto što je falilo – magazin u kome mogu da uživaju stručnjaci iz oblasti dizajna enterijera, ali i svi oni koji ova tema zanima.

o3one

O3ONE

Projekat O3ONE je umetničko-društvena platforma za stvaranje sinergije umetnosti, nauke, obrazovanja i tehnologije. Radi se o projektu koji smo osmislili i realizujemo već više od jedne decenije. Zahvaljujući O3ONE-u, sada već možemo da kažemo da su generacije umetnika dobile prostor da se afirmišu i da je kulturna ponuda Beograda neuporedivo bolja nego što bi bila da ovog projekta nema.

pmi best

Philip Morris International

Kada je veliki internacionalni proizvođač cigareta Phillip Morris International došao na naše tržište, insistirali su na tome da postojeće lokalne brendove preuzmu lokalne agencije. Među mnogobrojnim projektima koje smo realizovali za brendove Best i Classic, izdvajaju se rešenja iz kategorije POSM oglašavanja za Best. Iako znamo da je pušenje štetno za zdravlje, ne bismo bili agencija kakva jesmo da se nismo oprobali i na tržištu cigareta.

unicef

Unicef

Projekat koji je pokrenuo UNICEF “Škola bez nasilja“ je jedan od najvažnijih koje smo realizovali, i to, u periodu od nekoliko godina. Osmislili smo komunikaciju kroz sve kanale koje su nam bili na raspolaganju: ATL (TVC, print, OOH), BTL (POSM), digital (FB & veb baneri), jer smo bili ubeđeni u to da ne može previše da se govori o nasilju u školama i da je ovo tema kojoj svakoga dana moramo da se vraćamo kao društvo u celini.

Sinalco

Sinalco

U vreme kada je Sinalco bio sponzor naše košarkaške reprezentacije (Evropsko prvenstvo u Istanbulu i Svetsko prvenstvo u Indijanopolisu), dobili smo poziv da se priljučimo ekipi! Pored brendinga i realizacije kampanje, osmislili smo i deljenje žutih Sinalco košarkaških lopti po Srbiji. Teško da je u našoj zemlji postojao jedan teren bez ovih prepoznatljivih lopti. Samo da podsetimo, u Indijanopolisu smo postali prvaci sveta!

OR likeri

OR Liker

U ovom slučaju, naš zadatak je bio da pozicioniramo OR likere kao nezaobilazni sastojak svakog dobrog koktela u Srbiji. Kreirali smo vizuelni identitet celokupnog OR portfolija, kao i komunikaciju na televiziji i štampanim materijalima. Posao je priveden kraju uspešno. OR likeri su pronašli svoje mesto na tržištu, a mi smo ponovo ispali ORiginalni. Sledeći put kada budete uživali u dobrom koktelu, uživajte i u naše ime!

V Vodka

V Vodka

U sklopu naše uspešne saradnje sa kompanijom Si&Si dobili smo zadatak da osmislimo komunikaciju za još jedan njihov brend – V vodku. Shvatili smo da je ovo važan zadatak, pa je na kraju i osvanuo slogan za piće koji glasi: Važno je! Proizvod smo reklamirali tako što smo prvo osmislili kreativnu strategiju, pakovanje i onda krenuli u akciju – komunikacija je vršena kroz ATL (TVC, OOH, print) i BTL (POSM, event) kanale.

Gorki List

Gorki List

Pošto smo već bili prekaljeni u repozicioniranju brenda Pelinkovac i uspešno smestili proizvod na teritoriju digestiva, bilo je vreme da odemo dalje – u rebredniranje. Da, zaslužni smo za kreiranje novog imena, vizuelnog identiteta i oglašavanja u svim kanalima proizvoda koji je na našim prostorima postao sinonim za kvalitet. Priznajemo, posle napornog dana i mi ponekada uživamo u čašici Gorkog lista.

Pelinkovac

Kada smo započeli rad na Pelinkovcu, ovaj brend je bio u fazi svoje pune zrelosti. Bilo je neophodno zastati i razmisliti o svemu, pa i o samoj kategoriji brenda. Ko pije Pelinkovac? Kakav je to proizvod? Nikada ranije o ovom piću se, na naše čuđenje, nije govorilo kao o digestivu. I to je bio prvi zadatak – da uspešno repozicioniramo proizvod. Rezultati ove odluke postali su očigledni tek u godinama koje su usledile…