All timeline stories.

Bambi -Charger

Među najuzbudljivijim, ali i najizazovnijim stvarima u advertajzingu je to kada na nekom brendu radite od samog početka, gradite njegov imidž od nule i pratite kako napreduje. Jedan od takvih projekata je bio za energetske čokoladice Charger. “Čardžovali“ smo se energijom i kreativnošću i kreirali kampanju punu sarkastičnog humora, koja je pomogla ovom brendu da zauzme svoje zasluženo mesto na tržištu.

BIG

Tim koji dobija, nema potrebe da se menja. Već nekoliko godina, odgovorni smo za ATL komunikaciju BIG šoping centara u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu. Kada u gradu vidite prepoznatljive bilborde ovih šoping centara sa duhovitim porukama koje pozivaju na kupovinu uz velike popuste, znajte da su nastali u našoj agenciji. Uz našu pomoć, BIG je postao sinonim za dobru kupovinu i provod!

BI-Bam

U okviru nekadašnjeg bioskopa Kolosej u S.C. Ušće, otvorena je prodavnica BI-BAM sa tematskim proizvodima koji su u vezi sa filmskom umetnošću. Naš zadatak je bio da osmislimo kompletan koncept radnje, proizvoda, vizuelni identitet… U okviru ovog projekta, rešili smo da stvari malo okrenemo naopačke. Bambi je postao BI-BAM, a mi smo realizovali još jedan neobičan, nesvakidašnji posao.

UNDP

Program Ujedinjenih Nacija za razvoj (UNDP) sprovodi različite projekte u oko 170 zemalja, uključujući i Srbiju. Veoma smo ponosni na to što su nas zvali da za njih realizujemo dva četvorogodišnja projekta koji podižu svest o potrebi da se zdravo živi i štiti životna sredina. Uživali smo u realizaciji projekata “Pedibus – đaci vole peške do škole“ i “Bicikliraj Beogradom“ svesni toga da radimo nešto korisno za sredinu u kojoj živimo.

Srpski Filantropski Forum

Najviše cenimo one koji rade u korist opšteg dobra. Sa velikim zadovoljstvom smo učestvovali u razvoju Srpskog Filantropskog Foruma, platforme za kompanije, organizacije i pojedince u Srbiji koji se bave ulaganjem u bolje društvo.  Za ovu organizaciju smo kreirali vizuelni identitet i kreirali njihov sajt. Tako smo i mi postali deo Srbije koje ulaže danas kako bi naše društvo bilo bolje, pravednije i srećnije u budućnosti.

Očistimo Srbiju

Jedna od kampanja po kojoj smo prepoznati na domaćem tržištu komunikacija je kampanja koju smo realizovali za Ministarstvo Ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije pod nazivom “Očistimo Srbiju“. Efektnom ATL i BTL komunikacijom, uz učešće mnogih poznatih ličnosti, pozvali smo javnost da učestvuje u velikoj akciji sakupljanja otpada širom zemlje. Rezultat je ogromna količina sakupljenog otpada u samo jednom danu!

MT:S – Sport Bel Paket – Novak

MT:S je najveći mobilni operater u našoj zemlji. Dovoljno da inspiriše i bude izazov za svaku advertajzing agenciju. A kada od vas naruče kampanju u kojoj je zvezda Novak Đoković – stvari postaju još lepše. Za ovu kompaniju smo realizovali kampanju za Sport Bel postpejd pakete, u kojoj smo Đokovića videli u različitim situacijama. Najbolji svetski sportista je postao brend ambasador jedne od najboljih kompanija u našoj zemlji. I mi smo bili deo toga!

Telekom

Rad za mobilne operatere u situaciji kada na tržište plasiraju tehnološke inovacije je veoma osetljiv. Morate paziti da dobro prenesete poruku i objasnite proizvod. Ali, rezultat ne mora da bude dosadan. Dokaz za to je kampanja koju smo realizovali za Telekom Srbiju u okviru uvođenja video call usluge i za pripejd korisnike. “Sad me vidiš, sad me ne vidiš“ kampanja je primer toga kako, ako samo nađeš pravi ugao, tvoja poruka ostaje u svesti potrošača.

Fruvita premium

Ovo je jedan od onih primera o kojima govorimo kada treba objasniti šta to znači integrisana kampanja. U strateški važnom momentu za kompaniju Fruvita, pozvani smo da osmislimo celokupnu komunikaciju za brend Fruvita Premium. Realizacija projekta je podrazumevala, praktično, sve što vam padne na pamet: dizajn pakovanja, komunikacionu strategiju i realizaciju aktivnosti u BTL, ATL kanalima, realizaciju POSM materijala i digitalne aktivacije.

Beogradska filharmonija

Kako komunicirati klasičnu muziku ciljnoj grupi koja je šira od uobičajene? Pitajte nas. U sezoni 2006/2007 dobili smo zadatak da kreiramo ceo vizuelni identitet sezone, kao i da se obratimo i mlađoj ciljnoj grupi od one koja je navikla da ide na koncerte klasične muzike. Rezultat – Beogradska Filharmonija je prvi put u istoriji imala rasprodatu celu sezonu. Vrhunska umetnička muzika je stigla do većeg broja ljudi nego ikada. Nije loše, zar ne?