All timeline stories.

bi-bam

BI-Bam

U okviru nekadašnjeg bioskopa Kolosej u S.C. Ušće, otvorena je prodavnica BI-BAM sa tematskim proizvodima koji su u vezi sa filmskom umetnošću. Naš zadatak je bio da osmislimo kompletan koncept radnje, proizvoda, vizuelni identitet… U okviru ovog projekta, rešili smo da stvari malo okrenemo naopačke. Bambi je postao BI-BAM, a mi smo realizovali još jedan neobičan, nesvakidašnji posao.

UNDP

UNDP

Program Ujedinjenih Nacija za razvoj (UNDP) sprovodi različite projekte u oko 170 zemalja, uključujući i Srbiju. Veoma smo ponosni na to što su nas zvali da za njih realizujemo dva četvorogodišnja projekta koji podižu svest o potrebi da se zdravo živi i štiti životna sredina. Uživali smo u realizaciji projekata “Pedibus – đaci vole peške do škole“ i “Bicikliraj Beogradom“ svesni toga da radimo nešto korisno za sredinu u kojoj živimo.

srpski filantropski forum

Srpski Filantropski Forum

Najviše cenimo one koji rade u korist opšteg dobra. Sa velikim zadovoljstvom smo učestvovali u razvoju Srpskog Filantropskog Foruma, platforme za kompanije, organizacije i pojedince u Srbiji koji se bave ulaganjem u bolje društvo.  Za ovu organizaciju smo kreirali vizuelni identitet i kreirali njihov sajt. Tako smo i mi postali deo Srbije koje ulaže danas kako bi naše društvo bilo bolje, pravednije i srećnije u budućnosti.

ocistimo srbiju

Ministarstvo Ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije

Jedna od kampanja po kojoj smo prepoznati na domaćem tržištu komunikacija je kampanja koju smo realizovali za Ministarstvo Ekologije i prostornog planiranja Republike Srbije pod nazivom “Očistimo Srbiju“. Efektnom ATL i BTL komunikacijom, uz učešće mnogih poznatih ličnosti, pozvali smo javnost da učestvuje u velikoj akciji sakupljanja otpada širom zemlje. Rezultat je ogromna količina sakupljenog otpada u samo jednom danu!

mts sport bel novak djokovic

MTS

MT:S je najveći mobilni operater u našoj zemlji. Dovoljno da inspiriše i bude izazov za svaku advertajzing agenciju. A kada od vas naruče kampanju u kojoj je zvezda Novak Đoković – stvari postaju još lepše. Za ovu kompaniju smo realizovali kampanju za Sport Bel postpejd pakete, u kojoj smo Đokovića videli u različitim situacijama. Najbolji svetski sportista je postao brend ambasador jedne od najboljih kompanija u našoj zemlji. I mi smo bili deo toga!

vrh brate

Telekom Srbija

Rad za mobilne operatere u situaciji kada na tržište plasiraju tehnološke inovacije je veoma osetljiv. Morate paziti da dobro prenesete poruku i objasnite proizvod. Ali, rezultat ne mora da bude dosadan. Dokaz za to je kampanja koju smo realizovali za Telekom Srbiju u okviru uvođenja video call usluge i za pripejd korisnike. “Sad me vidiš, sad me ne vidiš“ kampanja je primer toga kako, ako samo nađeš pravi ugao, tvoja poruka ostaje u svesti potrošača.

Fruvita Premium

Fruvita

Ovo je jedan od onih primera o kojima govorimo kada treba objasniti šta to znači integrisana kampanja. U strateški važnom momentu za kompaniju Fruvita, pozvani smo da osmislimo celokupnu komunikaciju za brend Fruvita Premium. Realizacija projekta je podrazumevala, praktično, sve što vam padne na pamet: dizajn pakovanja, komunikacionu strategiju i realizaciju aktivnosti u BTL, ATL kanalima, realizaciju POSM materijala i digitalne aktivacije.

Beogradska filharmonija

Beogradska filharmonija

Kako komunicirati klasičnu muziku ciljnoj grupi koja je šira od uobičajene? Pitajte nas. U sezoni 2006/2007 dobili smo zadatak da kreiramo ceo vizuelni identitet sezone, kao i da se obratimo i mlađoj ciljnoj grupi od one koja je navikla da ide na koncerte klasične muzike. Rezultat – Beogradska Filharmonija je prvi put u istoriji imala rasprodatu celu sezonu. Vrhunska umetnička muzika je stigla do većeg broja ljudi nego ikada. Nije loše, zar ne?

KK Crvena Zvezda

Red Star

Dobro znamo koliko emocija je u igri kada se radi o sportu i navijanju, jer smo godinama radili za košarkaški klub Crvena Zvezda, na materijalima koji podrazumevaju dizajn dresova, kalendara, sezonskih karata i mnogih drugih proizvoda. U svakom momentu smo želeli da prenesemo poruku ferpleja i da pozovemo navijače da budu – NAVIJAČI! Tako je, između ostalog, nastala i kampanja pod nazivom: Moje mesto je na terenu. A tvoje?

hot&fresh bombone

Hot&fresh

Ne postoje reči kojima možemo da opišemo koliko smo ponosni na prvi brend koji je Orange Studio osmislio, kreirao i izbacio na tržište u sopstvenoj režiji. Prvo smo napravili proizvod, potom održivi plan razvoja i na kraju, kreativnu strategiju. Nazvali smo ga Hot&Fresh, zato što je ovaj izazov za nas baš bio HOT, a proizvod nešto potpuno FRESH na našem tržištu. Ko kaže da advertajzeri ne mogu da prave bombone?