This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

 

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

 

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

2021
2020

BUDNI I SVESNI!

Da li su problemi u našem okruženju razlog da se maštovitost i kreativnost uspavaju?Ili nas turbulentna dešavanja, neočekivani obrti, iskakanja iz rutina, strahovi, bruše da budemo britkiji i svesniji?Iz koje niše i pod kojim okriljem se rađaju najbolja kreativna rešenja?   Od samog početka korona pandemije, svedoci smo uzbudljivih kreativnih izraza, grafičkih, muzičkih, literarnih, filmskih i drugih rešenja…

2019

PONOSNI NA TO ŠTO SMO DEO VELIKOG JUBILEJA

Agencija „Orange Studio“, uz pomoć kompanije „Alma Quattro“, realizovala je kampanju povodom obeležavanja sto godina postojanja UDUS-a Proslavi veka Udruženja dramskih umetnika Srbije značajno su doprinele kompanija „Alma Quattro“ i agencija „Orange Studio“, zadužene za to da izložba „Pozorište u vremenu svakom“ (Etnografski muzej, novembar 2019) dopre do što više ljudi, odnosno da se podsete…

VODIČ ZA MEDIA PITCH

Cilj ovog dokumenta je da dodatno pomogne oglašivačima i medijskim agencijama prilikom planiranja, organizovanja, sprovođenja i učestvovanja na medijskim pitchevima. Ovaj dodatak za medijske pitcheve se nadovezuje na već postojeći „IAA vodič za pitcheve“, koji je opšteg karaktera, sa ciljem da obezbedi više detalja i smernica koji se tiču isključivo medijskih pitcheva. Preporuka je da…

VREME JE DA IH PRIMETIMO

NORBS

Rad u advertajzingu najčešće podrazumeva borbu za velike klijente, budžete, surovu konkurenciju između agencija i konstantna nastojanja da budeš konkurentan i da opstaneš na tržištu. Ljudi koji rade u ovoj industriji su navikli na pritisak, kratke rokove i zahtevne klijente. Uspešne advertajzing agencije su one koje, iznova i iznova, uspevaju da izdrže ovu tenziju i…

POZICIJA COPYWRITER

Pozicija kopirajtera u marketinškoj agenciji podrazumeva više vrsta poslova u okviru kreativnog tima. Oni koji nemaju iskustva u advertajzingu, često ne razumeju dobro šta sve ulazi u opis posla kopirajtera i doživljavaju ovu titulu kao nešto izuzetno primamljivo i kreativno. To je, naravno, u velikom delu tačno. Ali, hajde da pokušamo da sistematizujemo ovaj poziv…