Blog

TVOJA “DRUŽINA PRSTENOVA”

Ne poznajem nikoga ko je rekao: “Jao, bezveze idemo na team building, nećemo dan provesti u kancelariji.” Nekako najbolji deo te priče sem druženja je ona energija i pitanja: “Gde idemo”, “Šta ćemo raditi”, “Koliko dugo ostajemo”, “Kakav je plan”… A zašto je on važan? Znamo svi da u timu ne postoji JA. To je…

„UGAŠENO“ I „UPALJENO“ SVETLO

Život u Srbiji u prinuđenoj izolaciji zbog epidemije virusom korona, kao i nakon nje, možemo vizualizovati kao „ugašeno“ i „upaljeno svetlo“. Sada izgleda kao da se život nastavio upravo tamo gde je odjednom stao. Samo na prvi pogled tako izgleda. Period „ugašenog svetla“ je nekoga plašio, nekoga zbunjivao, nekoga usporavao, a nekoga motivisao i držao…

BUDNI I SVESNI!

Da li su problemi u našem okruženju razlog da se maštovitost i kreativnost uspavaju?Ili nas turbulentna dešavanja, neočekivani obrti, iskakanja iz rutina, strahovi, bruše da budemo britkiji i svesniji?Iz koje niše i pod kojim okriljem se rađaju najbolja kreativna rešenja?   Od samog početka korona pandemije, svedoci smo uzbudljivih kreativnih izraza, grafičkih, muzičkih, literarnih, filmskih i drugih rešenja…

PONOSNI NA TO ŠTO SMO DEO VELIKOG JUBILEJA

Agencija „Orange Studio“, uz pomoć kompanije „Alma Quattro“, realizovala je kampanju povodom obeležavanja sto godina postojanja UDUS-a Proslavi veka Udruženja dramskih umetnika Srbije značajno su doprinele kompanija „Alma Quattro“ i agencija „Orange Studio“, zadužene za to da izložba „Pozorište u vremenu svakom“ (Etnografski muzej, novembar 2019) dopre do što više ljudi, odnosno da se podsete…

VODIČ ZA MEDIA PITCH

Cilj ovog dokumenta je da dodatno pomogne oglašivačima i medijskim agencijama prilikom planiranja, organizovanja, sprovođenja i učestvovanja na medijskim pitchevima. Ovaj dodatak za medijske pitcheve se nadovezuje na već postojeći „IAA vodič za pitcheve“, koji je opšteg karaktera, sa ciljem da obezbedi više detalja i smernica koji se tiču isključivo medijskih pitcheva. Preporuka je da…

NORBS

VREME JE DA IH PRIMETIMO

Rad u advertajzingu najčešće podrazumeva borbu za velike klijente, budžete, surovu konkurenciju između agencija i konstantna nastojanja da budeš konkurentan i da opstaneš na tržištu. Ljudi koji rade u ovoj industriji su navikli na pritisak, kratke rokove i zahtevne klijente. Uspešne advertajzing agencije su one koje, iznova i iznova, uspevaju da izdrže ovu tenziju i…

POZICIJA COPYWRITER

Pozicija kopirajtera u marketinškoj agenciji podrazumeva više vrsta poslova u okviru kreativnog tima. Oni koji nemaju iskustva u advertajzingu, često ne razumeju dobro šta sve ulazi u opis posla kopirajtera i doživljavaju ovu titulu kao nešto izuzetno primamljivo i kreativno. To je, naravno, u velikom delu tačno. Ali, hajde da pokušamo da sistematizujemo ovaj poziv…